Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Loterie – czyli jak wygrać zainteresowanie konsumentów

Konsumenci są nieustannie atakowani bodźcami, które mają zachęcić ich do kupienia konkretnego produktu. Wszystko po to, aby produkt wywoływał w nich pozytywne emocje, a marka odnotowała większą sprzedaż. Spośród licznych „pułapek” zastawianych na klientów, warto przyjrzeć się uważnie loteriom. Proste i przejrzyste zasady dla uczestników, to tym samym duże wyzwanie dla ich organizatorów. Dlaczego warto przeprowadzić loterię, a przede wszystkim, co zrobić, by była w 100% legalna? Sprawdź!

Loterie – czyli jak wygrać zainteresowanie konsumentów

Konsumenci są nieustannie atakowani bodźcami, które mają zachęcić ich do kupienia konkretnego produktu. Wszystko po to, aby produkt wywoływał w nich pozytywne emocje, a marka odnotowała większą sprzedaż. Spośród licznych „pułapek” zastawianych na klientów, warto przyjrzeć się uważnie loteriom. Proste i przejrzyste zasady dla uczestników, to tym samym duże wyzwanie dla ich organizatorów. Dlaczego warto przeprowadzić loterię, a przede wszystkim, co zrobić, by była w 100% legalna? Sprawdź!
Konsumenci są nieustannie atakowani bodźcami, które mają zachęcić ich do kupienia konkretnego produktu. Wszystko po to, aby produkt wywoływał w nich pozytywne emocje, a marka odnotowała większą sprzedaż. Spośród licznych „pułapek” zastawianych na klientów, warto przyjrzeć się uważnie loteriom. Proste i przejrzyste zasady dla uczestników, to tym samym duże wyzwanie dla ich organizatorów. Dlaczego warto przeprowadzić loterię, a przede wszystkim, co zrobić, by była w 100% legalna? Sprawdź!

Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę