Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Loterie – czyli jak wygrać zainteresowanie konsumentów

Konsumenci są nieustannie atakowani bodźcami, które mają zachęcić ich do kupienia konkretnego produktu. Wszystko po to, aby produkt wywoływał w nich pozytywne emocje, a marka odnotowała większą sprzedaż. Spośród licznych „pułapek” zastawianych na klientów, warto przyjrzeć się uważnie loteriom. Proste i przejrzyste zasady dla uczestników, to tym samym duże wyzwanie dla ich organizatorów. Dlaczego warto przeprowadzić loterię, a przede wszystkim, co zrobić, by była w 100% legalna? Sprawdź!

Loterie – czyli jak wygrać zainteresowanie konsumentów

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • kiedy konkurs staje się loterią,
  • co grozi za przeprowadzenie nielegalnej loterii,
  • co należy zrobić, by przeprowadzić loterię,
  • dlaczego, mimo wyzwań, warto przeprowadzać loterie.
Konsumenci są nieustannie atakowani bodźcami, które mają zachęcić ich do kupienia konkretnego produktu. Wszystko po to, aby produkt wywoływał w nich pozytywne emocje, a marka odnotowała większą sprzedaż. Spośród licznych „pułapek” zastawianych na klientów, warto przyjrzeć się uważnie loteriom. Proste i przejrzyste zasady dla uczestników, to tym samym duże wyzwanie dla ich organizatorów. Dlaczego warto przeprowadzić loterię, a przede wszystkim, co zrobić, by była w 100% legalna? Sprawdź!
  • Adam Fatyga

    A skąd wniosek, że loterie działają lepiej od konkursów, a te zaś niby działają coraz gorzej? Bo chyba nie chcemy porównywać małego konkursu na FB z akcją loteryjną wspieraną dużymi budżetami online i offline? ;)

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.