Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Maksymalizacja skuteczności marketingu szeptanego

Marketing szeptany służy wsparciu wszelkiego rodzaju działań promocyjnych. Jego założeniem jest rozprzestrzenianie się informacji „szeptanej” między konsumentami, którzy są zainteresowani daną marką, usługą lub produktem, i wymieniają między sobą opinie na ich temat (ang. word of mouth). Wynika to z przekonania, że każdy człowiek korzysta z produktów i usług, toteż każdy może być bardzo pomocnym marce medium, za pomocą którego dziesiątki osób dowiedzą się o czymś wartym uwagi. Marketing szeptany przybiera bardzo wiele form, które są przez marketerów różnie określane i kategoryzowane. Ponieważ każda z takich form to tekst na oddzielny artykuł, skupmy się na tym, co najczęściej kojarzy się z określeniem „marketing szeptany”, czyli na działalności w internecie – przede wszystkim w social mediach i na forach internetowych.

Maksymalizacja skuteczności marketingu szeptanego

Marketing szeptany służy wsparciu wszelkiego rodzaju działań promocyjnych. Jego założeniem jest rozprzestrzenianie się informacji „szeptanej” między konsumentami, którzy są zainteresowani daną marką, usługą lub produktem, i wymieniają między sobą opinie na ich temat (ang. word of mouth). Wynika to z przekonania, że każdy człowiek korzysta z produktów i usług, toteż każdy może być bardzo pomocnym marce medium, za pomocą którego dziesiątki osób dowiedzą się o czymś wartym uwagi. Marketing szeptany przybiera bardzo wiele form, które są przez marketerów różnie określane i kategoryzowane. Ponieważ każda z takich form to tekst na oddzielny artykuł, skupmy się na tym, co najczęściej kojarzy się z określeniem „marketing szeptany”, czyli na działalności w internecie – przede wszystkim w social mediach i na forach internetowych.
Marketing szeptany służy wsparciu wszelkiego rodzaju działań promocyjnych. Jego założeniem jest rozprzestrzenianie się informacji „szeptanej” między konsumentami, którzy są zainteresowani daną marką, usługą lub produktem, i wymieniają między sobą opinie na ich temat (ang. word of mouth). Wynika to z przekonania, że każdy człowiek korzysta z produktów i usług, toteż każdy może być bardzo pomocnym marce medium, za pomocą którego dziesiątki osób dowiedzą się o czymś wartym uwagi. Marketing szeptany przybiera bardzo wiele form, które są przez marketerów różnie określane i kategoryzowane. Ponieważ każda z takich form to tekst na oddzielny artykuł, skupmy się na tym, co najczęściej kojarzy się z określeniem „marketing szeptany”, czyli na działalności w internecie – przede wszystkim w social mediach i na forach internetowych.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę