40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Marketing w czasie kryzysu

Koronawirus skutecznie paraliżuje nasze życie prywatne, ale również mocno uderza w gospodarkę. Wiele biznesów odczuwa lub wkrótce może odczuć tego skutki. Co się dzieje w tej sytuacji z naszymi działaniami marketingowymi? Wiele firm decyduje się na ograniczenie, a nawet całkowite wstrzymanie wydatków marketingowych. Czy słusznie? Pewnie trzeba by powiedzieć „zależy”… i to od bardzo wielu czynników…

Marketing w czasie kryzysu

Koronawirus skutecznie paraliżuje nasze życie prywatne, ale również mocno uderza w gospodarkę. Wiele biznesów odczuwa lub wkrótce może odczuć tego skutki. Co się dzieje w tej sytuacji z naszymi działaniami marketingowymi? Wiele firm decyduje się na ograniczenie, a nawet całkowite wstrzymanie wydatków marketingowych. Czy słusznie? Pewnie trzeba by powiedzieć „zależy”… i to od bardzo wielu czynników…
Koronawirus skutecznie paraliżuje nasze życie prywatne, ale również mocno uderza w gospodarkę. Wiele biznesów odczuwa lub wkrótce może odczuć tego skutki. Co się dzieje w tej sytuacji z naszymi działaniami marketingowymi? Wiele firm decyduje się na ograniczenie, a nawet całkowite wstrzymanie wydatków marketingowych. Czy słusznie? Pewnie trzeba by powiedzieć „zależy”… i to od bardzo wielu czynników…

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę