Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Marketing zintegrowany w służbie tożsamości marki

Wraz z rozwojem społeczeństwa informacyjnego zaczęło się zmieniać podejście marek do konsumentów. Dotychczasowe rozwiązania marketingowe nie przysługują się już wizerunkowi i sprzedaży tak jak dawniej. Konsumenci żyją szybciej, często zmieniają zdanie i wciąż potrzebują bodźców zakupowych, a posiadanie produktu wiąże się z potwierdzaniem statusu społecznego. Wiele zmian psychologicznych i pokoleniowych oraz technologicznych sprawiło, że tradycyjne działania należało skompilować do zespołu komunikatów. Tak powstał marketing zintegrowany – odpowiedź na wciąż rosnącą i zbyt rozdrobnioną specjalizację preferencji społecznych lub ich skrajny uniwersalizm.

Marketing zintegrowany w służbie tożsamości marki

Wraz z rozwojem społeczeństwa informacyjnego zaczęło się zmieniać podejście marek do konsumentów. Dotychczasowe rozwiązania marketingowe nie przysługują się już wizerunkowi i sprzedaży tak jak dawniej. Konsumenci żyją szybciej, często zmieniają zdanie i wciąż potrzebują bodźców zakupowych, a posiadanie produktu wiąże się z potwierdzaniem statusu społecznego. Wiele zmian psychologicznych i pokoleniowych oraz technologicznych sprawiło, że tradycyjne działania należało skompilować do zespołu komunikatów. Tak powstał marketing zintegrowany – odpowiedź na wciąż rosnącą i zbyt rozdrobnioną specjalizację preferencji społecznych lub ich skrajny uniwersalizm.
Wraz z rozwojem społeczeństwa informacyjnego zaczęło się zmieniać podejście marek do konsumentów. Dotychczasowe rozwiązania marketingowe nie przysługują się już wizerunkowi i sprzedaży tak jak dawniej. Konsumenci żyją szybciej, często zmieniają zdanie i wciąż potrzebują bodźców zakupowych, a posiadanie produktu wiąże się z potwierdzaniem statusu społecznego. Wiele zmian psychologicznych i pokoleniowych oraz technologicznych sprawiło, że tradycyjne działania należało skompilować do zespołu komunikatów. Tak powstał marketing zintegrowany – odpowiedź na wciąż rosnącą i zbyt rozdrobnioną specjalizację preferencji społecznych lub ich skrajny uniwersalizm.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę