Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Merchandising – dlaczego warto zaufać profesjonalistom?

Dynamika zmian rynkowych, digitalizacja handlu oraz narastająca ilość bodźców, które docierają do potencjalnych konsumentów powoduje, że merchandising jest dziś jednym z najważniejszych elementów wspierających sprzedaż. Aby przebić się przez narastający strumień informacji, wyróżnić się na tle konkurencji i zwrócić uwagę klienta na wybrany produkt, coraz częściej potrzebna jest aktualna, specjalistyczna wiedza o komunikowaniu przestrzenią i zachowaniach nabywcy. Świadomość tego faktu powoduje, że w ostatnich latach wzrosło zapotrzebowanie na usługi merchandisingowe wykonywane przez wyspecjalizowane, profesjonalne firmy zewnętrzne. Jakie korzyści z outsourcingu dostrzegli producenci i dystrybutorzy?

Merchandising – dlaczego warto zaufać profesjonalistom?

Dynamika zmian rynkowych, digitalizacja handlu oraz narastająca ilość bodźców, które docierają do potencjalnych konsumentów powoduje, że merchandising jest dziś jednym z najważniejszych elementów wspierających sprzedaż. Aby przebić się przez narastający strumień informacji, wyróżnić się na tle konkurencji i zwrócić uwagę klienta na wybrany produkt, coraz częściej potrzebna jest aktualna, specjalistyczna wiedza o komunikowaniu przestrzenią i zachowaniach nabywcy. Świadomość tego faktu powoduje, że w ostatnich latach wzrosło zapotrzebowanie na usługi merchandisingowe wykonywane przez wyspecjalizowane, profesjonalne firmy zewnętrzne. Jakie korzyści z outsourcingu dostrzegli producenci i dystrybutorzy?
Dynamika zmian rynkowych, digitalizacja handlu oraz narastająca ilość bodźców, które docierają do potencjalnych konsumentów powoduje, że merchandising jest dziś jednym z najważniejszych elementów wspierających sprzedaż. Aby przebić się przez narastający strumień informacji, wyróżnić się na tle konkurencji i zwrócić uwagę klienta na wybrany produkt, coraz częściej potrzebna jest aktualna, specjalistyczna wiedza o komunikowaniu przestrzenią i zachowaniach nabywcy. Świadomość tego faktu powoduje, że w ostatnich latach wzrosło zapotrzebowanie na usługi merchandisingowe wykonywane przez wyspecjalizowane, profesjonalne firmy zewnętrzne. Jakie korzyści z outsourcingu dostrzegli producenci i dystrybutorzy?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę