Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Mierzenie efektywności działań marketingowych

Presja związana z wysokością budżetów i osiąganiem wysokich efektów, działania konkurencji, digitalizacja, postępująca globalizacja, nieustannie pojawiające się nowe trendy… Praca marketera chyba nigdy nie była tak wymagająca jak obecnie. Od działów marketingowych oczekuje się ciągłej kreatywności i maksymalizowania efektywności wszelkich podejmowanych działań. Jak ją mierzyć, by nie przepalać budżetów, rzeczywiście wpływać na sprzedaż i rozpoznawalność?

Mierzenie efektywności działań marketingowych

Presja związana z wysokością budżetów i osiąganiem wysokich efektów, działania konkurencji, digitalizacja, postępująca globalizacja, nieustannie pojawiające się nowe trendy… Praca marketera chyba nigdy nie była tak wymagająca jak obecnie. Od działów marketingowych oczekuje się ciągłej kreatywności i maksymalizowania efektywności wszelkich podejmowanych działań. Jak ją mierzyć, by nie przepalać budżetów, rzeczywiście wpływać na sprzedaż i rozpoznawalność?
Presja związana z wysokością budżetów i osiąganiem wysokich efektów, działania konkurencji, digitalizacja, postępująca globalizacja, nieustannie pojawiające się nowe trendy… Praca marketera chyba nigdy nie była tak wymagająca jak obecnie. Od działów marketingowych oczekuje się ciągłej kreatywności i maksymalizowania efektywności wszelkich podejmowanych działań. Jak ją mierzyć, by nie przepalać budżetów, rzeczywiście wpływać na sprzedaż i rozpoznawalność?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę