Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Mierzenie efektywności działań marketingowych

Presja związana z wysokością budżetów i osiąganiem wysokich efektów, działania konkurencji, digitalizacja, postępująca globalizacja, nieustannie pojawiające się nowe trendy… Praca marketera chyba nigdy nie była tak wymagająca jak obecnie. Od działów marketingowych oczekuje się ciągłej kreatywności i maksymalizowania efektywności wszelkich podejmowanych działań. Jak ją mierzyć, by nie przepalać budżetów, rzeczywiście wpływać na sprzedaż i rozpoznawalność?

Mierzenie efektywności działań marketingowych

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak sprzedawcy online mierzą swoją efektywność,
  • jak sprzedawcy tradycyjni mierzą skuteczność działań marketingowych stosując narzędzia zwykle wykorzystywane w e-commerce
  • dlaczego warto brać pod uwagę różne wskaźniki efektywności działań marketingowych.
Presja związana z wysokością budżetów i osiąganiem wysokich efektów, działania konkurencji, digitalizacja, postępująca globalizacja, nieustannie pojawiające się nowe trendy… Praca marketera chyba nigdy nie była tak wymagająca jak obecnie. Od działów marketingowych oczekuje się ciągłej kreatywności i maksymalizowania efektywności wszelkich podejmowanych działań. Jak ją mierzyć, by nie przepalać budżetów, rzeczywiście wpływać na sprzedaż i rozpoznawalność?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.