Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Najczęstsze błędy w e-mail marketingu

Obserwując działania marketerów oraz ich marek w komunikacji e-mail marketingowej, dochodzę do wniosku, że jeżeli większość z nich popełnia jakieś kardynalne błędy, to zazwyczaj sprowadzają się one do jednego z ośmiu wykroczeń. Poniżej przedstawiam minichecklistę zachowań, których nigdy nie powinieneś popełnić, jeżeli chcesz, aby komunikacja newsletterowa i mailingowa przynosiła Ci wymierne korzyści.

Najczęstsze błędy w e-mail marketingu

Obserwując działania marketerów oraz ich marek w komunikacji e-mail marketingowej, dochodzę do wniosku, że jeżeli większość z nich popełnia jakieś kardynalne błędy, to zazwyczaj sprowadzają się one do jednego z ośmiu wykroczeń. Poniżej przedstawiam minichecklistę zachowań, których nigdy nie powinieneś popełnić, jeżeli chcesz, aby komunikacja newsletterowa i mailingowa przynosiła Ci wymierne korzyści.
Obserwując działania marketerów oraz ich marek w komunikacji e-mail marketingowej, dochodzę do wniosku, że jeżeli większość z nich popełnia jakieś kardynalne błędy, to zazwyczaj sprowadzają się one do jednego z ośmiu wykroczeń. Poniżej przedstawiam minichecklistę zachowań, których nigdy nie powinieneś popełnić, jeżeli chcesz, aby komunikacja newsletterowa i mailingowa przynosiła Ci wymierne korzyści.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę