40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Nie daj się hejterom! Pokaż się w konkursie Innovation 2020

Jeśli Twoje projekty wykraczają poza znane i stosowane dotychczas rozwiązania, jeśli tworzysz kampanie reklamowe z zaskakującym insightem, albo udoskonalasz swój produkt lub usługę wdrażając nowe pomysły – nie przegap zgłoszeń do Innovation 2020! Konkurs skierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zgłoszenia właśnie ruszyły, a pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego.

Nie daj się hejterom! Pokaż się w konkursie Innovation 2020

Jeśli Twoje projekty wykraczają poza znane i stosowane dotychczas rozwiązania, jeśli tworzysz kampanie reklamowe z zaskakującym insightem, albo udoskonalasz swój produkt lub usługę wdrażając nowe pomysły – nie przegap zgłoszeń do Innovation 2020! Konkurs skierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zgłoszenia właśnie ruszyły, a pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego.

Uczestnicy mają do wyboru trzy kategorie:

  • Innowacyjny Biznes – gdzie jury konkursowe docenia rozwiązania wykraczające poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe oraz modele sprzedażowe, ciekawe pomysły na produkt lub usługę, nowoczesny branding oraz działania z zakresu CSR.
  • Innowacyjne Media – w której można zgłosić pracę w podkategoriach aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe oraz smart use of data.
  • Innowacyjne Doświadczenie – nagradzająca działania dotyczące zaskakującego contentu, eventu, consumer experience/user experience oraz touchpointu.

Jury konkursu Innovation, w tym roku pod przewodnictwem Aliny Prawdzik (Managing Partner Central Eastern Europe and Head of Proptech Investments w Innogy Innovation Hub), docenia idee i pomysły, które zmieniają lub mają szansę zmienić świat globalnie, jak i wpływają na lokalną rzeczywistość. Obok dużych, międzynarodowych koncernów konkurs nagradza małe przedsiębiorstwa, w tym startupy, a także działania społeczne – tworząc tym samym zestawienie najciekawszych projektów realizowanych w danym roku na polskim rynku.

To już szósta edycja konkursu Innovation, który z każdą kolejną odsłoną budzi coraz większe zainteresowanie, co rok ustanawiając rekordową liczbę zgłoszeń.

Nagrodzeni w konkursie otrzymują statuetkę – oddaną za każdym razem w ręce innego, niezwykłego artysty. Do tej pory nagrodę w konkursie tworzyli między innymi Gosia Baczyńska, studio Rygalik czy kolektyw panGenerator. W tegorocznej edycji do współpracy została zaproszona Maja Ganszyniec – artystka projektująca dla marki IKEA, nazywana ikoną polskiego designu. Za kampanię tegorocznego konkursu Innovation, opartą na tematyce hejtu i porażki, odpowiada Twin.digital collective.

Zgłoszenia prac można dokonać maksymalnie do 28 lutego br. Pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego. Obrady jury odbywają się w marcu oraz w kwietniu. Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a uroczysta gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 27 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.
Więcej informacji o konkursie Innovation 2020 znajdziecie na stronie www.innovation.sar.org.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Media: Nowy Marketing, My Company, Brief, Marketer +

Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę