Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

„Nie ma ucieczki od automatyzacji marketingu”, ale nie ma też na nią nadziei

Kilka lat temu miałem przyjemność przeprowadzić wywiad z Ianem Michielsem, CEO Gelanster Research, międzynarodowym autorytetem w dziedzinie automatyzacji marketingu. Kluczowym wnioskiem okazało się stwierdzenie mówiące, że nie ma od niej ucieczki. Czy jednak faktycznie tak jest?

„Nie ma ucieczki od automatyzacji marketingu”, ale nie ma też na nią nadziei

Kilka lat temu miałem przyjemność przeprowadzić wywiad z Ianem Michielsem, CEO Gelanster Research, międzynarodowym autorytetem w dziedzinie automatyzacji marketingu. Kluczowym wnioskiem okazało się stwierdzenie mówiące, że nie ma od niej ucieczki. Czy jednak faktycznie tak jest?
Kilka lat temu miałem przyjemność przeprowadzić wywiad z Ianem Michielsem, CEO Gelanster Research, międzynarodowym autorytetem w dziedzinie automatyzacji marketingu. Kluczowym wnioskiem okazało się stwierdzenie mówiące, że nie ma od niej ucieczki. Czy jednak faktycznie tak jest?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę