Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Omnichannel jako wyzwanie dla agencji reklamowych, czyli dlaczego komunikacja wielokanałowa jest istotna dla marketerów

Czy nam, marketerom się to podoba, czy też nie, żyjemy w czasach, w których konsumenci korzystają z wielu kanałów komunikacji. Co więcej, często zdarza się, że robią to jednocześnie – na przykład wykonując codzienne zadania na komputerze, w tej samej chwili sprawdzają coś na smartfonie. Jeśli więc jakaś marka nie jest obecna na różnych ekranach, w które spoglądają jej potencjalni klienci, po prostu traci ona szansę na dotarcie do nich.

Omnichannel jako wyzwanie dla agencji reklamowych, czyli dlaczego komunikacja wielokanałowa jest istotna dla marketerów

Czy nam, marketerom się to podoba, czy też nie, żyjemy w czasach, w których konsumenci korzystają z wielu kanałów komunikacji. Co więcej, często zdarza się, że robią to jednocześnie – na przykład wykonując codzienne zadania na komputerze, w tej samej chwili sprawdzają coś na smartfonie. Jeśli więc jakaś marka nie jest obecna na różnych ekranach, w które spoglądają jej potencjalni klienci, po prostu traci ona szansę na dotarcie do nich.
Czy nam, marketerom się to podoba, czy też nie, żyjemy w czasach, w których konsumenci korzystają z wielu kanałów komunikacji. Co więcej, często zdarza się, że robią to jednocześnie – na przykład wykonując codzienne zadania na komputerze, w tej samej chwili sprawdzają coś na smartfonie. Jeśli więc jakaś marka nie jest obecna na różnych ekranach, w które spoglądają jej potencjalni klienci, po prostu traci ona szansę na dotarcie do nich.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę