NOWY NUMER!

Wykorzystaj performance marketing i reklamę efektywnościową w 2020 roku!

Zobacz

Personalizuj i automatyzuj swoje działania z Marketer+ 3 (22)

W gąszczu informacji i reklam, przy ogromie możliwości wyboru, by przekaz tworzony przez marki był skuteczny, musi trafiać w sedno zainteresowań i potrzeb odbiorców. Ci coraz chętniej dzielą się w sieci informacjami o sobie, oczekując, że w zamian otrzymają bezpośrednią relację z marką, idealnie dopasowany przekaz i oferty szyte na miarę. Marketerzy stają w obliczu ogromnego wyzwania – połączenia potrzeb bardziej intymnych relacji z konsumentem z jednoczesnym zachowaniem efektywności działań promocyjnych i sprzedażowych. Odpowiedzią na te oczekiwania rynku jest technologia. Procesy automatyzacji i personalizacji sprawiają, że dwustronne potrzeby zostają zaspokojone, i to z nawiązką. Pod warunkiem, że potrafi się z tych narzędzi odpowiednio korzystać. Właśnie dlatego przyglądamy się im w nowym wydaniu magazynu „Marketer+”, którego tematem numeru jest: „Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki”.

Personalizuj i automatyzuj swoje działania z Marketer+ 3 (22)

W gąszczu informacji i reklam, przy ogromie możliwości wyboru, by przekaz tworzony przez marki był skuteczny, musi trafiać w sedno zainteresowań i potrzeb odbiorców. Ci coraz chętniej dzielą się w sieci informacjami o sobie, oczekując, że w zamian otrzymają bezpośrednią relację z marką, idealnie dopasowany przekaz i oferty szyte na miarę. Marketerzy stają w obliczu ogromnego wyzwania – połączenia potrzeb bardziej intymnych relacji z konsumentem z jednoczesnym zachowaniem efektywności działań promocyjnych i sprzedażowych. Odpowiedzią na te oczekiwania rynku jest technologia. Procesy automatyzacji i personalizacji sprawiają, że dwustronne potrzeby zostają zaspokojone, i to z nawiązką. Pod warunkiem, że potrafi się z tych narzędzi odpowiednio korzystać. Właśnie dlatego przyglądamy się im w nowym wydaniu magazynu „Marketer+”, którego tematem numeru jest: „Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki”.

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

TEMAT NUMERU:

  • poznasz korzyści z personalizowania i automatyzowania swoich działań,
  • dowiesz się, w jaki sposób automatyzować personalizację,
  • po co marketerom personalizacja, jak działa, dlaczego jest skuteczna i od czego ją zacząć,
  • jak kierować przekaz do konkretnego odbiorcy,
  • jak personalizować działania online i offline, a także jak efektywnie połączyć te dwa kanały, kierując komunikat do konkretnego użytkownika,
  • jakich narzędzi używać, by tworzyć personalizowane kampanie w swojej firmie,
  • jakie są najciekawsze przykłady personalizacji działań marketingowych na rynku polskim i zagranicznym,
  • jak nietypowo zachęcić odbiorcę do zakupu na Twojej stronie,
  • jak powrócić do użytkowników z reklamą dokładnie tych samych produktów, które przeglądali,
  • jak prawidłowo segmentować bazę odbiorców newslettera i jak dopasować do klienta e-mailową komunikację marketingową,
  • jak nawiązywać relacje z subskrybentami,
  • jakie informacje o subskrybentach warto wykorzystać w e-mailowej kampanii marketingowej,
  • jakie elementy newslettera najskuteczniej wpływają na jego pozytywny odbiór,
  • dlaczego „content is the king” także w e-mailach,
  • czym się różni personalizacja contentu w newsletterach od personalizacji contentu w e-mailingach reklamowych,
  • jak wykorzystać bazę adresów e-mailowych, jak skonfigurować automatyczne odliczanie w tekście reklamy, w jaki sposób zawęzić w sieci reklamowej kierowanie do precyzyjnej grupy docelowej, by przekazać jej spersonalizowane komunikaty w kampaniach Google AdWords,
  • jakie korzyści można odnieść dzięki rozwinięciu działań reklamowych na Facebooku, nawet bez dużego budżetu mediowego,
  • jak osiągnąć swoje cele marketingowe dzięki personalizowanym reklamom i precyzyjnemu targetowaniu na Facebooku,
  • z jakich bezpłatnych funkcji na Facebooku warto skorzystać, aby poprawić stopień personalizacji reklam,
  • jak budować pozytywne i emocjonalnie skojarzenia z marką i wiązać ze sobą klienta,
  • jak zbierać, analizować i wykorzystywać dane do zwiększania zysku firmy,
  • czym jest machine learning i dlaczego wraz z terminem „data science” jest dziś tak bardzo popularny,
  • jak zastosować uczenie maszynowe w marketingu i sprzedaży,
  • czym są marketing automation oraz lead nurturing,
  • jakie są różnice między marketing automation dla B2B i B2C,
  • czym cechują się angażujące treści i dlaczego niskie zaangażowanie to problem, który może Cię dotyczyć,
  • jak zautomatyzować proces angażowania odbiorców newslettera,
  • czym jest lejek sprzedażowy oraz jak dopasować komunikację do etapu lejka, w którym znajduje się potencjalny klient.

Zamów teraz najnowsze wydanie Marketer+

temat_numeru_m_322_rozkladowka

A to jeszcze nie wszystko! W magazynie prezentujemy kolejne odcinki stałych cyklów, a także poruszamy kwestie:

  • jak pozyskiwać najlepszych pracowników,
  • jakich kompetencji potrzebuje dziś Twój dział marketingu,
  • jakich ludzi powinieneś szukać, aby odnieść sukces również jutro,
  • jakie są obawy polskich przedsiębiorstw w związku z prowadzeniem działań wideomarketingowych w internecie,
  • jak przygotować się do promocji marki za pomocą materiałów wideo w sieci oraz na jakie aspekty i w jakiej kolejności zwrócić szczególną uwagę, podejmując takie działania.
  • W tym numerze również tradycyjnie oddajemy w ręce Czytelników dodatek specjalny poświęcony upominkom biznesowym. Oprócz prezentacji najmodniejszych prezentów w tym sezonie piszemy także o tym:
  • jaki wpływ na relacje biznesowe mają upominki,
  • jakie efekty można dzięki nim uzyskać.

Zamów teraz najnowsze wydanie Marketer+

temat_numeru_m_322_art

Zestawienia, jakie znajdziesz w nowym wydaniu „Marketer+”, to:

  • na jakie wykorzystanie swoich danych zgadzają się konsumenci,
  • powody zapisywania się użytkowników na listę mailingową,
  • cechy angażującego contentu,
  • personalizacja contentu w newsletterach i mailingach reklamowych – wskazówki,
  • personalizacja e-mail marketingu krok po kroku,
  • podstawowe i zaawansowane metody kierowania reklam na Facebooku,
  • narzędzia zwiększające stopień personalizacji reklam na Facebooku,
  • skuteczne praktyki prowadzenia kampanii na Facebooku,
  • personalizowany landing page i pozyskanie dla niego ruchu krok po kroku,
  • remarketing dynamiczny w Google AdWords – wskazówki,
  • możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej Google,
  • sposoby na pozyskiwanie danych do algorytmów w e-commerce,
  • wskazówki dla marketera przydatne przy analizie danych,
  • możliwości zastosowania machine learningu w marketingu i sprzedaży,
  • 7 grzechów głównych automatyzacji marketingu w B2B,
  • 3 główne trudności związane z pozyskaniem najlepszych pracowników,
  • kluczowe kompetencje marketera XXI wieku,
  • 5 cech liderów XXI wieku, które pomogą odnieść sukces marketerom,
  • pytania, jakie powinieneś sobie zadać przed rozpoczęciem działań wideomarketingowych w sieci,
  • najczęściej wybierane przez marketerów miejsca bezpłatnej dystrybucji materiałów wideo,
  • wskaźniki, które warto monitorować w ramach kampanii wideo w internecie,
  • pytania przydatne podczas analizy kampanii wideomarketingowej niespełniającej początkowych założeń,
  • zalety wykorzystywania upominków reklamowych w biznesie.

Autorzy najnowszego wydania to:

Michał Blak, Jan Czerniawski, Tomek Gębala, Andrzej Gruszka, Artur Jabłoński, Piotr Kaczor, Dorota Korczyk, Łukasz Kosuniak, Dominika Komar, Michał Leszczyński, Agata Malinowska, Linda Matus, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Kamila Paszczak, Magdalena Pawelec, Mariusz Pawełczyk, Karolina Rowecka, Piotr Stohnij, Jacek Szlak, Anna Wielgus-Miller, Katarzyna Wojciechowska, Małgorzata Wojtasik, Edyta Wsół, Ilona Zakowicz, Anna Złoczewska.

Zamów teraz najnowszy numer Marketer+

marketer_22_online-1

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę