Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Do czego jest potrzebny plan marketingowy i jak go opracować?

Jesteśmy w trakcie ostatniego kwartału w roku. W firmach, których rok obrotowy kończy się 31 grudnia rozpoczęło się wielkie planowanie. Jest to także czas na opracowanie planu marketingowego na kolejne 12 miesięcy działalności przedsiębiorstwa.

Do czego jest potrzebny plan marketingowy i jak go opracować?

Jesteśmy w trakcie ostatniego kwartału w roku. W firmach, których rok obrotowy kończy się 31 grudnia rozpoczęło się wielkie planowanie. Jest to także czas na opracowanie planu marketingowego na kolejne 12 miesięcy działalności przedsiębiorstwa.
Jesteśmy w trakcie ostatniego kwartału w roku. W firmach, których rok obrotowy kończy się 31 grudnia rozpoczęło się wielkie planowanie. Jest to także czas na opracowanie planu marketingowego na kolejne 12 miesięcy działalności przedsiębiorstwa.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę