Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

PR w praktyce – o biznesie i dla biznesu

Bill Gates wypowiedział bardzo ważne dla PR-u zdanie: „If I was down to the last dollar of my marketing budget I’d spend it on PR!”*. Przytoczony cytat świadczy o tym, że nawet przysłowiowy ostatni grosz warto jest zainwestować w strategię public relations. Szczególnie gdy mówimy o działaniach, które skierowane są do środowiska biznesowego i umożliwiają nam dotarcie do niezwykle ważnej grupy docelowej, jaką są obecni i przyszli klienci czy partnerzy biznesowi. Ale samo zaangażowanie finansowe i realizowanie kolejnych założeń strategii nie wystarczy. Musimy również dać coś od siebie, zbudować dwukierunkową komunikację opartą na zaangażowaniu, wejść w interakcję z klientami oraz mediami, a finalnie zbudować relacje. Niezliczone możliwości PR-u, content i inbound marketingu ułatwiają nam zaistnienie na scenie medialnej oraz w umysłach i sercach klientów.

PR w praktyce – o biznesie i dla biznesu

Bill Gates wypowiedział bardzo ważne dla PR-u zdanie: „If I was down to the last dollar of my marketing budget I’d spend it on PR!”*. Przytoczony cytat świadczy o tym, że nawet przysłowiowy ostatni grosz warto jest zainwestować w strategię public relations. Szczególnie gdy mówimy o działaniach, które skierowane są do środowiska biznesowego i umożliwiają nam dotarcie do niezwykle ważnej grupy docelowej, jaką są obecni i przyszli klienci czy partnerzy biznesowi. Ale samo zaangażowanie finansowe i realizowanie kolejnych założeń strategii nie wystarczy. Musimy również dać coś od siebie, zbudować dwukierunkową komunikację opartą na zaangażowaniu, wejść w interakcję z klientami oraz mediami, a finalnie zbudować relacje. Niezliczone możliwości PR-u, content i inbound marketingu ułatwiają nam zaistnienie na scenie medialnej oraz w umysłach i sercach klientów.
Bill Gates wypowiedział bardzo ważne dla PR-u zdanie: „If I was down to the last dollar of my marketing budget I’d spend it on PR!”*. Przytoczony cytat świadczy o tym, że nawet przysłowiowy ostatni grosz warto jest zainwestować w strategię public relations. Szczególnie gdy mówimy o działaniach, które skierowane są do środowiska biznesowego i umożliwiają nam dotarcie do niezwykle ważnej grupy docelowej, jaką są obecni i przyszli klienci czy partnerzy biznesowi. Ale samo zaangażowanie finansowe i realizowanie kolejnych założeń strategii nie wystarczy. Musimy również dać coś od siebie, zbudować dwukierunkową komunikację opartą na zaangażowaniu, wejść w interakcję z klientami oraz mediami, a finalnie zbudować relacje. Niezliczone możliwości PR-u, content i inbound marketingu ułatwiają nam zaistnienie na scenie medialnej oraz w umysłach i sercach klientów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

SAREhub, platforma do marketing automation

SAREhub to narzędzie do marketing automation, które odzyskuje porzucone koszyki, generuje ruch na stronie i pomaga przekształcać anonimowego użytkownika w Klienta, co w konsekwencji przekłada się na wzrost sprzedaży i optymalizację kosztów prowadzenia kampanii.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę