Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

PR w praktyce – o biznesie i dla biznesu

Bill Gates wypowiedział bardzo ważne dla PR-u zdanie: „If I was down to the last dollar of my marketing budget I’d spend it on PR!”*. Przytoczony cytat świadczy o tym, że nawet przysłowiowy ostatni grosz warto jest zainwestować w strategię public relations. Szczególnie gdy mówimy o działaniach, które skierowane są do środowiska biznesowego i umożliwiają nam dotarcie do niezwykle ważnej grupy docelowej, jaką są obecni i przyszli klienci czy partnerzy biznesowi. Ale samo zaangażowanie finansowe i realizowanie kolejnych założeń strategii nie wystarczy. Musimy również dać coś od siebie, zbudować dwukierunkową komunikację opartą na zaangażowaniu, wejść w interakcję z klientami oraz mediami, a finalnie zbudować relacje. Niezliczone możliwości PR-u, content i inbound marketingu ułatwiają nam zaistnienie na scenie medialnej oraz w umysłach i sercach klientów.

PR w praktyce – o biznesie i dla biznesu

Bill Gates wypowiedział bardzo ważne dla PR-u zdanie: „If I was down to the last dollar of my marketing budget I’d spend it on PR!”*. Przytoczony cytat świadczy o tym, że nawet przysłowiowy ostatni grosz warto jest zainwestować w strategię public relations. Szczególnie gdy mówimy o działaniach, które skierowane są do środowiska biznesowego i umożliwiają nam dotarcie do niezwykle ważnej grupy docelowej, jaką są obecni i przyszli klienci czy partnerzy biznesowi. Ale samo zaangażowanie finansowe i realizowanie kolejnych założeń strategii nie wystarczy. Musimy również dać coś od siebie, zbudować dwukierunkową komunikację opartą na zaangażowaniu, wejść w interakcję z klientami oraz mediami, a finalnie zbudować relacje. Niezliczone możliwości PR-u, content i inbound marketingu ułatwiają nam zaistnienie na scenie medialnej oraz w umysłach i sercach klientów.
Bill Gates wypowiedział bardzo ważne dla PR-u zdanie: „If I was down to the last dollar of my marketing budget I’d spend it on PR!”*. Przytoczony cytat świadczy o tym, że nawet przysłowiowy ostatni grosz warto jest zainwestować w strategię public relations. Szczególnie gdy mówimy o działaniach, które skierowane są do środowiska biznesowego i umożliwiają nam dotarcie do niezwykle ważnej grupy docelowej, jaką są obecni i przyszli klienci czy partnerzy biznesowi. Ale samo zaangażowanie finansowe i realizowanie kolejnych założeń strategii nie wystarczy. Musimy również dać coś od siebie, zbudować dwukierunkową komunikację opartą na zaangażowaniu, wejść w interakcję z klientami oraz mediami, a finalnie zbudować relacje. Niezliczone możliwości PR-u, content i inbound marketingu ułatwiają nam zaistnienie na scenie medialnej oraz w umysłach i sercach klientów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę