Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Przepis na kampanię społecznie odpowiedzialną

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) zyskuje w Polsce na popularności. Konsumenci, mając wybór, coraz częściej sięgają po produkty marek realizujących działania z zakresu marketingu społecznie odpowiedzialnego. Wciąż jednak niewiele firm ma pomysł na to, jak przeprowadzić angażującą kampanię CSR-ową. Te, które się na to zdecydują, zmuszone będą sięgać po działania charakterystyczne dla marketingu partyzanckiego, a nawet balansować na granicy szoku – po to, by przykuć coraz bardziej rozproszoną uwagę rozchwytywanego odbiorcy, przebić się z przekazem przez reklamowy szum komunikacyjny i wyróżnić tam, gdzie liczy się unikalny pomysł, ponieważ wszyscy korzystają z tym samych narzędzi.

Przepis na kampanię społecznie odpowiedzialną

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) zyskuje w Polsce na popularności. Konsumenci, mając wybór, coraz częściej sięgają po produkty marek realizujących działania z zakresu marketingu społecznie odpowiedzialnego. Wciąż jednak niewiele firm ma pomysł na to, jak przeprowadzić angażującą kampanię CSR-ową. Te, które się na to zdecydują, zmuszone będą sięgać po działania charakterystyczne dla marketingu partyzanckiego, a nawet balansować na granicy szoku – po to, by przykuć coraz bardziej rozproszoną uwagę rozchwytywanego odbiorcy, przebić się z przekazem przez reklamowy szum komunikacyjny i wyróżnić tam, gdzie liczy się unikalny pomysł, ponieważ wszyscy korzystają z tym samych narzędzi.
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) zyskuje w Polsce na popularności. Konsumenci, mając wybór, coraz częściej sięgają po produkty marek realizujących działania z zakresu marketingu społecznie odpowiedzialnego. Wciąż jednak niewiele firm ma pomysł na to, jak przeprowadzić angażującą kampanię CSR-ową. Te, które się na to zdecydują, zmuszone będą sięgać po działania charakterystyczne dla marketingu partyzanckiego, a nawet balansować na granicy szoku – po to, by przykuć coraz bardziej rozproszoną uwagę rozchwytywanego odbiorcy, przebić się z przekazem przez reklamowy szum komunikacyjny i wyróżnić tam, gdzie liczy się unikalny pomysł, ponieważ wszyscy korzystają z tym samych narzędzi.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę