Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Psychologiczne aspekty promocji konsumenckich

Zmiany na rynku, sytuacja gospodarcza i wzrost konkurencyjności między sprzedawcami spowodowały, że zabieganie o klienta zamieniło się w walkę. W branżach, w których wielu producentów konkuruje o uwagę tego samego klienta, niezbędne jest nie tylko wyróżnienie swojej marki na tle innych, ale i przyciągnięcie uwagi do oferty sprzedażowej. Perswazyjne mechanizmy, które oddziałują na psychikę konsumenta, powinny przekonać go do zakupu i utwierdzić w przekonaniu o słuszności decyzji. Co składa się na taki proces sprzedażowy?

Psychologiczne aspekty promocji konsumenckich

Zmiany na rynku, sytuacja gospodarcza i wzrost konkurencyjności między sprzedawcami spowodowały, że zabieganie o klienta zamieniło się w walkę. W branżach, w których wielu producentów konkuruje o uwagę tego samego klienta, niezbędne jest nie tylko wyróżnienie swojej marki na tle innych, ale i przyciągnięcie uwagi do oferty sprzedażowej. Perswazyjne mechanizmy, które oddziałują na psychikę konsumenta, powinny przekonać go do zakupu i utwierdzić w przekonaniu o słuszności decyzji. Co składa się na taki proces sprzedażowy?
Zmiany na rynku, sytuacja gospodarcza i wzrost konkurencyjności między sprzedawcami spowodowały, że zabieganie o klienta zamieniło się w walkę. W branżach, w których wielu producentów konkuruje o uwagę tego samego klienta, niezbędne jest nie tylko wyróżnienie swojej marki na tle innych, ale i przyciągnięcie uwagi do oferty sprzedażowej. Perswazyjne mechanizmy, które oddziałują na psychikę konsumenta, powinny przekonać go do zakupu i utwierdzić w przekonaniu o słuszności decyzji. Co składa się na taki proces sprzedażowy?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę