Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Psychologiczne aspekty promocji konsumenckich

Zmiany na rynku, sytuacja gospodarcza i wzrost konkurencyjności między sprzedawcami spowodowały, że zabieganie o klienta zamieniło się w walkę. W branżach, w których wielu producentów konkuruje o uwagę tego samego klienta, niezbędne jest nie tylko wyróżnienie swojej marki na tle innych, ale i przyciągnięcie uwagi do oferty sprzedażowej. Perswazyjne mechanizmy, które oddziałują na psychikę konsumenta, powinny przekonać go do zakupu i utwierdzić w przekonaniu o słuszności decyzji. Co składa się na taki proces sprzedażowy?

Psychologiczne aspekty promocji konsumenckich

Zmiany na rynku, sytuacja gospodarcza i wzrost konkurencyjności między sprzedawcami spowodowały, że zabieganie o klienta zamieniło się w walkę. W branżach, w których wielu producentów konkuruje o uwagę tego samego klienta, niezbędne jest nie tylko wyróżnienie swojej marki na tle innych, ale i przyciągnięcie uwagi do oferty sprzedażowej. Perswazyjne mechanizmy, które oddziałują na psychikę konsumenta, powinny przekonać go do zakupu i utwierdzić w przekonaniu o słuszności decyzji. Co składa się na taki proces sprzedażowy?
Zmiany na rynku, sytuacja gospodarcza i wzrost konkurencyjności między sprzedawcami spowodowały, że zabieganie o klienta zamieniło się w walkę. W branżach, w których wielu producentów konkuruje o uwagę tego samego klienta, niezbędne jest nie tylko wyróżnienie swojej marki na tle innych, ale i przyciągnięcie uwagi do oferty sprzedażowej. Perswazyjne mechanizmy, które oddziałują na psychikę konsumenta, powinny przekonać go do zakupu i utwierdzić w przekonaniu o słuszności decyzji. Co składa się na taki proces sprzedażowy?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę