Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Rebranding marki Verva. Zobacz nowe, dynamiczne logo

PKN ORLEN odświeżył logo VERVA. Bardziej dynamiczne, czytelne i prostsze wizualnie, wciąż podkreśla najważniejsze atrybuty marki - moc i dynamikę.

Rebranding marki Verva. Zobacz nowe, dynamiczne logo


VERVA_ZNAK

VERVA to marka ciesząca się dużą rozpoznawalnością i popularnością, kojarzona przede wszystkim ze sportem, energią i wysoką jakością. Brand wykorzystywany jest w polityce marketingowej koncernu w związku z najbardziej ekscytującymi wydarzeniami, jak VERVA Street Racing, czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team.

Nowe oblicze teamu VERVA

Odświeżonej wizualnie VERVY nie zabraknie również podczas tegorocznej, 40. edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team zaprezentowano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.

– Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie wysoką jakością podkreśla Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN. – Trudno o lepszy moment na podkreślenie i prezentację tych atrybutów, niż konferencja zapowiadająca już osiemnasty start ORLEN Team w rajdzie Dakar. Tym bardziej, że zmiany graficzne objęły nie tylko auto Kuby, ale również motocykle, ciężarówkę oraz wszystkie elementy tzw. zaplecza rajdu – dodaje.

Nowoczesny rebranding

VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN. Jednoelementowy, zaprojektowany od podstaw krój fontu jest zgodny z nowymi trendami w designie. Dotychczasowy element płomienia/liścia został uproszczony do postaci “płynących” równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, oddając sportowy i dynamiczny charakter marki. Zmieniła się również kolorystyka – z logo zniknęła zieleń, a niebieski został ożywiony i wyklarowany.

Głównym kanałem komunikacji odświeżonego logo VERVA będzie sieć detaliczna pod marką ORLEN, a zainicjowane zmiany wizualne będą kontynuowane w 2018 r.

Energia dla organizmu

Odświeżeniu poddany został także wygląd puszek napojów energetycznych VERVA, dostępnych na stacjach paliw PKN ORLEN. Nowe oznakowanie napoju jest zminimalizowane i uproszczone, zgodnie z najnowszymi trendami w designie opakowań. Czarno-srebrna kolorystyka nawiązuje do technologicznego trendu „turbo”, a kształty odwołują się do modernistycznych wartości designu streamline.

VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek z portfela PKN ORLEN.
Jest powszechnie kojarzona i lubiana. A teraz także dostosowana wizualnie do najnowszych trendów, nie tracąc przy tym nic ze swojego charakteru.


Informacja promocyjna.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.