Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Serce czy rozum – czym kierują się klienci podczas zakupów?

Większość zachowań i preferencji zakupowych ma swoje źródło w podświadomości. Oznacza to, że podczas zakupów kierujemy się impulsami, wrażeniami i osobistymi odczuciami, a nie obiektywną wiedzą na temat produktu czy usługi. Z czego dokładnie wynika nieracjonalność podejmowanych decyzji?

Serce czy rozum – czym kierują się klienci podczas zakupów?

Większość zachowań i preferencji zakupowych ma swoje źródło w podświadomości. Oznacza to, że podczas zakupów kierujemy się impulsami, wrażeniami i osobistymi odczuciami, a nie obiektywną wiedzą na temat produktu czy usługi. Z czego dokładnie wynika nieracjonalność podejmowanych decyzji?
Większość zachowań i preferencji zakupowych ma swoje źródło w podświadomości. Oznacza to, że podczas zakupów kierujemy się impulsami, wrażeniami i osobistymi odczuciami, a nie obiektywną wiedzą na temat produktu czy usługi. Z czego dokładnie wynika nieracjonalność podejmowanych decyzji?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Outsourcing programów lojalnościowych

Chcesz wykorzystywać w firmie program lojalnościowy lub inny system z nagrodami rzeczowymi dla konsumentów, kontrahentów lub pracowników? Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy zaproponować katalog nagród oraz pełny outsourcing całego programu.

Zobacz prezentację

Czeki BLIK wdrożone wraz z Motivation Direct

Konsumenci we współczesnym świecie przyzwyczajeni są do błyskawicznych realizacji ich zamówień i natychmiastowego dostępu do wielu zasobów, również krótkiego tempa realizacji oczekują w zakresie gratyfikacji w programach lojalnościowych. W świecie transakcji bezgotówkowych i zakupów online jest to jak najbardziej możliwe, wymaga jednak przełamania schematów i sięgnięcia po narzędzia wprowadzające zupełnie nową jakość na rynku.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę