Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Smart(fonowa) droga nabywcy

Penetracja smartfonów osiągnęła w Polsce poziom 50% (wg. TNS), a w przyszłym roku należy oczekiwać poziomu 70%. Już dziś, wśród polskich Milenialsów smartfon jest w ręku czterech na każdych pięciu konsumentów. Fenomenalne zmiany, jakie w naszym życiu dokonują się za sprawą rewolucji mobilnej musiały też odbić się na sposobie w jakim dokonujemy zakupów.

Smart(fonowa) droga nabywcy

Penetracja smartfonów osiągnęła w Polsce poziom 50% (wg. TNS), a w przyszłym roku należy oczekiwać poziomu 70%. Już dziś, wśród polskich Milenialsów smartfon jest w ręku czterech na każdych pięciu konsumentów. Fenomenalne zmiany, jakie w naszym życiu dokonują się za sprawą rewolucji mobilnej musiały też odbić się na sposobie w jakim dokonujemy zakupów.
Penetracja smartfonów osiągnęła w Polsce poziom 50% (wg. TNS), a w przyszłym roku należy oczekiwać poziomu 70%. Już dziś, wśród polskich Milenialsów smartfon jest w ręku czterech na każdych pięciu konsumentów. Fenomenalne zmiany, jakie w naszym życiu dokonują się za sprawą rewolucji mobilnej musiały też odbić się na sposobie w jakim dokonujemy zakupów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

SAREhub, platforma do marketing automation

SAREhub to narzędzie do marketing automation, które odzyskuje porzucone koszyki, generuje ruch na stronie i pomaga przekształcać anonimowego użytkownika w Klienta, co w konsekwencji przekłada się na wzrost sprzedaży i optymalizację kosztów prowadzenia kampanii.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę