Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Testy użyteczności, czyli jak użytkownik pomoże ci w optymalizacji aplikacji i strony internetowej

Kiedy tworzymy stronę WWW czy aplikację, często zapominamy, że to badania user experience zapewniają najskuteczniejszą weryfikację pomysłów. Dzięki nim z łatwością odkryjesz mocne i słabe strony, przeprowadzisz skuteczną optymalizację. Do rodzajów badań należą m.in. testy użyteczności oraz wywiad pogłębiony.

Testy użyteczności, czyli jak użytkownik pomoże ci w optymalizacji aplikacji i strony internetowej

Kiedy tworzymy stronę WWW czy aplikację, często zapominamy, że to badania user experience zapewniają najskuteczniejszą weryfikację pomysłów. Dzięki nim z łatwością odkryjesz mocne i słabe strony, przeprowadzisz skuteczną optymalizację. Do rodzajów badań należą m.in. testy użyteczności oraz wywiad pogłębiony.
Kiedy tworzymy stronę WWW czy aplikację, często zapominamy, że to badania user experience zapewniają najskuteczniejszą weryfikację pomysłów. Dzięki nim z łatwością odkryjesz mocne i słabe strony, przeprowadzisz skuteczną optymalizację. Do rodzajów badań należą m.in. testy użyteczności oraz wywiad pogłębiony.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę