Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Tłumaczenia w służbie polskiego biznesu na rynkach międzynarodowych

Polskie firmy coraz chętniej wkraczają na międzynarodowe rynki. Jednocześnie dla 33% przedsiębiorców nadal największą barierą związaną z ekspansją na rynki zagraniczne jest bariera językowa i społeczno-kulturowa.

Tłumaczenia w służbie polskiego biznesu na rynkach międzynarodowych

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • czym różnią się tłumaczenia od lokalizacji,
  • co wpływa na efektywność kampanii za granicą,
  • od czego zacząć proces komunikacji na rynkach międzynarodowych.
Polskie firmy coraz chętniej wkraczają na międzynarodowe rynki. Jednocześnie dla 33% przedsiębiorców nadal największą barierą związaną z ekspansją na rynki zagraniczne jest bariera językowa i społeczno-kulturowa.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.