Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Tradycyjny marketing umarł. Niech żyją marki z celem!

Dotychczasowe przekonanie o tym, że im ciekawsze, bardziej wyróżniające się, lub jak kto woli kreatywne rozwiązanie marketingowe, tym bardziej zachwycony klient i większa sprzedaż można włożyć między bajki. Ten prosty schemat nie sprawdza się już w dzisiejszych nie tak prostych czasach. Świadomy konsument potraktuje tego rodzaju działania marketingowe jak tak zwaną ściemę i kupi produkt o lepszej cenie czy parametrach, sprawdzając je wcześniej online. Dziś ważniejsza od wyróżnienia się jest sensowność i istotność treści i produktów.

Tradycyjny marketing umarł. Niech żyją marki z celem!

Dotychczasowe przekonanie o tym, że im ciekawsze, bardziej wyróżniające się, lub jak kto woli kreatywne rozwiązanie marketingowe, tym bardziej zachwycony klient i większa sprzedaż można włożyć między bajki. Ten prosty schemat nie sprawdza się już w dzisiejszych nie tak prostych czasach. Świadomy konsument potraktuje tego rodzaju działania marketingowe jak tak zwaną ściemę i kupi produkt o lepszej cenie czy parametrach, sprawdzając je wcześniej online. Dziś ważniejsza od wyróżnienia się jest sensowność i istotność treści i produktów.
Dotychczasowe przekonanie o tym, że im ciekawsze, bardziej wyróżniające się, lub jak kto woli kreatywne rozwiązanie marketingowe, tym bardziej zachwycony klient i większa sprzedaż można włożyć między bajki. Ten prosty schemat nie sprawdza się już w dzisiejszych nie tak prostych czasach. Świadomy konsument potraktuje tego rodzaju działania marketingowe jak tak zwaną ściemę i kupi produkt o lepszej cenie czy parametrach, sprawdzając je wcześniej online. Dziś ważniejsza od wyróżnienia się jest sensowność i istotność treści i produktów.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę