Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Tradycyjny marketing umarł. Niech żyją marki z celem!

Dotychczasowe przekonanie o tym, że im ciekawsze, bardziej wyróżniające się, lub jak kto woli kreatywne rozwiązanie marketingowe, tym bardziej zachwycony klient i większa sprzedaż można włożyć między bajki. Ten prosty schemat nie sprawdza się już w dzisiejszych nie tak prostych czasach. Świadomy konsument potraktuje tego rodzaju działania marketingowe jak tak zwaną ściemę i kupi produkt o lepszej cenie czy parametrach, sprawdzając je wcześniej online. Dziś ważniejsza od wyróżnienia się jest sensowność i istotność treści i produktów.

Tradycyjny marketing umarł. Niech żyją marki z celem!

Czas czytania: ok. 6 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego marki powinny mieć cel działania,
  • czym jest społeczno-kulturowy cel w biznesie,
  • jak odnaleźć swój cel kulturowy.
Dotychczasowe przekonanie o tym, że im ciekawsze, bardziej wyróżniające się, lub jak kto woli kreatywne rozwiązanie marketingowe, tym bardziej zachwycony klient i większa sprzedaż można włożyć między bajki. Ten prosty schemat nie sprawdza się już w dzisiejszych nie tak prostych czasach. Świadomy konsument potraktuje tego rodzaju działania marketingowe jak tak zwaną ściemę i kupi produkt o lepszej cenie czy parametrach, sprawdzając je wcześniej online. Dziś ważniejsza od wyróżnienia się jest sensowność i istotność treści i produktów.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.