Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Upominki w promocjach konsumenckich

Lubimy wygrywać. Lubimy dostawać upominki. W konsekwencji – lubimy angażować się w promocje konsumenckie. Warunek jest tylko jeden – musi być łatwo i atrakcyjnie. W tym ostatnim przypadku decydujące znaczenie ma nagroda. Promocje konsumenckie stanowią bowiem tę kategorię działań marketingowych, w której najwyraźniej można dostrzec ogromną rolę właściwie dobranych upominków.

Upominki w promocjach konsumenckich

Lubimy wygrywać. Lubimy dostawać upominki. W konsekwencji – lubimy angażować się w promocje konsumenckie. Warunek jest tylko jeden – musi być łatwo i atrakcyjnie. W tym ostatnim przypadku decydujące znaczenie ma nagroda. Promocje konsumenckie stanowią bowiem tę kategorię działań marketingowych, w której najwyraźniej można dostrzec ogromną rolę właściwie dobranych upominków.
Lubimy wygrywać. Lubimy dostawać upominki. W konsekwencji – lubimy angażować się w promocje konsumenckie. Warunek jest tylko jeden – musi być łatwo i atrakcyjnie. W tym ostatnim przypadku decydujące znaczenie ma nagroda. Promocje konsumenckie stanowią bowiem tę kategorię działań marketingowych, w której najwyraźniej można dostrzec ogromną rolę właściwie dobranych upominków.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę