Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Wartościowy content na stronie internetowej a Google

Dawno, dawno temu, w krainie zwanej Google wszystko było prostsze... By strona internetowa mogła królować w wynikach wyszukiwania, należało doprowadzić do niej jak największą liczbę linków, a w tekstach umieścić jak najwięcej słów kluczowych. To były piękne czasy dla wielu specjalistów od pozycjonowania. Walczyli oni zaciekle o najlepsze pozycje w wyszukiwarkach, nierzadko wykorzystując w tym celu zakazane praktyki. Generowali coraz więcej linków słabej jakości i coraz więcej bezwartościowej treści. Pewnego dnia w krainie Google zaczęto jednak egzekwować zasadę „więcej nie znaczy lepiej” i dla wielu bajka się skończyła...

Wartościowy content na stronie internetowej a Google

Dawno, dawno temu, w krainie zwanej Google wszystko było prostsze... By strona internetowa mogła królować w wynikach wyszukiwania, należało doprowadzić do niej jak największą liczbę linków, a w tekstach umieścić jak najwięcej słów kluczowych. To były piękne czasy dla wielu specjalistów od pozycjonowania. Walczyli oni zaciekle o najlepsze pozycje w wyszukiwarkach, nierzadko wykorzystując w tym celu zakazane praktyki. Generowali coraz więcej linków słabej jakości i coraz więcej bezwartościowej treści. Pewnego dnia w krainie Google zaczęto jednak egzekwować zasadę „więcej nie znaczy lepiej” i dla wielu bajka się skończyła...
Dawno, dawno temu, w krainie zwanej Google wszystko było prostsze... By strona internetowa mogła królować w wynikach wyszukiwania, należało doprowadzić do niej jak największą liczbę linków, a w tekstach umieścić jak najwięcej słów kluczowych. To były piękne czasy dla wielu specjalistów od pozycjonowania. Walczyli oni zaciekle o najlepsze pozycje w wyszukiwarkach, nierzadko wykorzystując w tym celu zakazane praktyki. Generowali coraz więcej linków słabej jakości i coraz więcej bezwartościowej treści. Pewnego dnia w krainie Google zaczęto jednak egzekwować zasadę „więcej nie znaczy lepiej” i dla wielu bajka się skończyła...

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę