Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Wartościowy content na stronie internetowej a Google

Dawno, dawno temu, w krainie zwanej Google wszystko było prostsze... By strona internetowa mogła królować w wynikach wyszukiwania, należało doprowadzić do niej jak największą liczbę linków, a w tekstach umieścić jak najwięcej słów kluczowych. To były piękne czasy dla wielu specjalistów od pozycjonowania. Walczyli oni zaciekle o najlepsze pozycje w wyszukiwarkach, nierzadko wykorzystując w tym celu zakazane praktyki. Generowali coraz więcej linków słabej jakości i coraz więcej bezwartościowej treści. Pewnego dnia w krainie Google zaczęto jednak egzekwować zasadę „więcej nie znaczy lepiej” i dla wielu bajka się skończyła...

Wartościowy content na stronie internetowej a Google

Dawno, dawno temu, w krainie zwanej Google wszystko było prostsze... By strona internetowa mogła królować w wynikach wyszukiwania, należało doprowadzić do niej jak największą liczbę linków, a w tekstach umieścić jak najwięcej słów kluczowych. To były piękne czasy dla wielu specjalistów od pozycjonowania. Walczyli oni zaciekle o najlepsze pozycje w wyszukiwarkach, nierzadko wykorzystując w tym celu zakazane praktyki. Generowali coraz więcej linków słabej jakości i coraz więcej bezwartościowej treści. Pewnego dnia w krainie Google zaczęto jednak egzekwować zasadę „więcej nie znaczy lepiej” i dla wielu bajka się skończyła...
Dawno, dawno temu, w krainie zwanej Google wszystko było prostsze... By strona internetowa mogła królować w wynikach wyszukiwania, należało doprowadzić do niej jak największą liczbę linków, a w tekstach umieścić jak najwięcej słów kluczowych. To były piękne czasy dla wielu specjalistów od pozycjonowania. Walczyli oni zaciekle o najlepsze pozycje w wyszukiwarkach, nierzadko wykorzystując w tym celu zakazane praktyki. Generowali coraz więcej linków słabej jakości i coraz więcej bezwartościowej treści. Pewnego dnia w krainie Google zaczęto jednak egzekwować zasadę „więcej nie znaczy lepiej” i dla wielu bajka się skończyła...

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę