Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Wydanie specjalne Marketer+: E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Rynek e-commerce dynamicznie się zmienia. W dwa lata po publikacji poprzedniego wydania poświęconego sprzedaży w sieci dziś patrzymy na ten temat z nowej, aktualnej perspektywy. Zmieniające się zachowania konsumentów, rozwój narzędzi, nowe możliwości działania i promocji, a także zmiany w przepisach prawnych – wszystko to sprawia, że osoby prowadzące e-sklepy powinny zaktualizować swoją wiedzę. A następnie dzięki niej działać tak, aby ich e-biznes był coraz bardziej satysfakcjonujący. Najnowsze wydanie specjalne Marketera+ to aktualne kompendium wiedzy o e-commerce’ie. Obowiązkowa lektura dla osób prowadzących e-sklepy i wszystkich tych, którzy zamierzają rozpocząć przygodę z e-handlem.

Wydanie specjalne Marketer+: E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Rynek e-commerce dynamicznie się zmienia. W dwa lata po publikacji poprzedniego wydania poświęconego sprzedaży w sieci dziś patrzymy na ten temat z nowej, aktualnej perspektywy. Zmieniające się zachowania konsumentów, rozwój narzędzi, nowe możliwości działania i promocji, a także zmiany w przepisach prawnych – wszystko to sprawia, że osoby prowadzące e-sklepy powinny zaktualizować swoją wiedzę. A następnie dzięki niej działać tak, aby ich e-biznes był coraz bardziej satysfakcjonujący. Najnowsze wydanie specjalne Marketera+ to aktualne kompendium wiedzy o e-commerce’ie. Obowiązkowa lektura dla osób prowadzących e-sklepy i wszystkich tych, którzy zamierzają rozpocząć przygodę z e-handlem.

Wydanie specjalne to ponad 150 stron, na których znajdziesz odpowiedzi na liczne pytania, m.in.:

  • jak dziś wygląda rynek e-commerce i m-commerce w Polsce?
  • jak zdobyć zaufanie klientów e-sklepu?
  • skąd brać produkty do e-sklepu i jak nimi zarządzać?
  • jak bezpłatnie promować e-sklep na Facebooku i Instagramie?
  • Periscope, Snapchat, Vine – jak w tych kanałach promować e-sklep?
  • jak przygotować efektywną kampanię Facebook Ads dla e-sklepu?
  • tajniki analityki – czyli co, jak i czym mierzyć w Twoim sklepie, aby miało to sens?
  • jak efektywnie prowadzić kampanię AdWords i optymalizować lejek zakupowy?
  • jak prezentować produkty w sklepie internetowym, by sprzedawać więcej?
  • w jaki sposób budować komunikację opierającą się o content, której celem jest sprzedaż?
  • jak sprawić, by logistyka w Twoim sklepie była tańsza i łatwiejsza?
  • jak odnaleźć się na dzisiejszej ścieżce zakupowej konsumenta?
  • co zrobić, by zwiększyć konwersję w ostatnim kroku zakupowym?
  • jakie są największe grzechy w świecie e-commerce, których nie powinieneś popełniać?
  • jakie rodzaje mikromomentów pojawiają się podczas procesu decyzyjnego konsumenta?
  • w jaki sposób, minimalnym kosztem i nakładem pracy, zwiększyć UX serwisu WWW?
  • kiedy prowadzenie bloga dla e-sklepu ma sens?

Zamów teraz wydanie specjalne 2016:
E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

okladka_ws2016

W magazynie znajdziesz wiele praktycznych porad, wskazówek i zestawień. Ich treść oraz forma prezentacji sprawią, że w każdej chwili będziesz miał dostęp do szczegółowych informacji, które pomogą Ci jeszcze lepiej prowadzić Twój e-sklep. Wśród nich znajdziesz takie zestawienia, jak:

  • siedem najważniejszych zmian wprowadzonych w życie wraz z nowelizacją Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów;
  • pięć korzyści płynących z wprowadzenia systemu delivery automation w e-sklepie;
  • sześć polecanych narzędzi do prowadzenia kampanii na Facebooku;
  • najważniejsze czynniki zniechęcające i zachęcające klientów 50+ do robienia zakupów online;
  • narzędzia analityczne przydatne właścicielom e-sklepów;
  • wskazówki, które pomogą Ci zoptymalizować sklep pod kątem SEO;
  • najczęstsze błędy popełniane przez e-sklepy wpływające na utratę zaufania klientów.

Zamów teraz wydanie specjalne 2016:
E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Autorzy wydania specjalnego to: Michał Blak, Maciej Budzyński, Agata Czapla, Maciej Cebertowicz, Paweł Cyzman, Elżbieta Czakon, Katarzyna Czuchaj-Łagód, Mateusz Garbarczyk, Roman Grygierek, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Krzysztof Jagiełka, Zuzanna Karwat, Marcin Kociuba, Michał Kreczmar, Maciej Kurek, Linda Matus, Grzegorz Miłkowski, Andrzej Ogonowski, Maciej Pałubicki, Radosław Pietrzak, Joanna Poczęsna, Igor Podgórski, Anna Przybysz, Piotr Sałata, Szymon Słowik, Piotr Szymczak, Martyna Tarnawska, Mariusz Wesołowski, Krzysztof Wieczorek, Edyta Wsół, Marcin Wsół, Ilona Zakowicz i Anna Złoczewska.

Magazyn dostępny jest na www.sklep.marketerplus.pl a od 15 lipca we wszystkich Empikach.

Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

grey tree

Wizerunek firmy decyduje dziś o przewadze konkurencyjnej na rynkach wielu branż. Przestaje się liczyć, ile konkurencyjnych firm istnieje na rynku. Ważne, ile z nich dostrzegają klienci. Dlatego zajmujemy się kreowaniem wizerunku marek, produktów i usług. Dzięki niemu możesz zyskać długotrwałą przewagę konkurencyjną.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę