Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki?

Facebook to od dawna portal społecznościowy numer jeden w świadomości internautów. Aby nie stracić tej pozycji, musi stale wprowadzać nowe i ulepszać już istniejące funkcje. Kilka z nich pojawiło się w 2016 roku. Czy w znaczący sposób wpłynęły na komunikację i jak można najlepiej wykorzystać ich marketingowy potencjał?

Jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki?

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • co w komunikacji z klientem zmieniły Facebook Reactions,
  • jak się dobrze przygotować do transmisji na żywo,
  • dlaczego zdjęcia 360 stopni mogą wpłynąć na zaufanie klientów,
  • o czym pamiętać po zmianie regulaminu Facebook Ads,
  • czy Canvas to obecnie najlepszy format reklamowy do angażowania użytkownika.
Facebook to od dawna portal społecznościowy numer jeden w świadomości internautów. Aby nie stracić tej pozycji, musi stale wprowadzać nowe i ulepszać już istniejące funkcje. Kilka z nich pojawiło się w 2016 roku. Czy w znaczący sposób wpłynęły na komunikację i jak można najlepiej wykorzystać ich marketingowy potencjał?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.