Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Zwyczaje zakupowe „zniecierpliwionych” klientów

Z obserwacji rynku w ramach badań jakościowych ShoppingShow, które realizowane są w sposób ciągły od 2010 roku, wynika, że coraz bardziej zauważalne stały się pośpiech i zniecierpliwienie wśród konsumentów. Na pozór wydawać by się mogło, że to objaw konsumpcyjnego stylu życia, efekt tzw. makdonaldyzacji, o której jeszcze kilka lat temu rozprawiało i straszyło konsekwencjami wielu badaczy, a dzisiaj przestała już kogokolwiek dziwić. Ale nie, to raczej kształtująca się postawa konsumencka, która wymusza zupełnie nowe podejście do sprzedaży i to na wielu płaszczyznach.

Zwyczaje zakupowe „zniecierpliwionych” klientów

Z obserwacji rynku w ramach badań jakościowych ShoppingShow, które realizowane są w sposób ciągły od 2010 roku, wynika, że coraz bardziej zauważalne stały się pośpiech i zniecierpliwienie wśród konsumentów. Na pozór wydawać by się mogło, że to objaw konsumpcyjnego stylu życia, efekt tzw. makdonaldyzacji, o której jeszcze kilka lat temu rozprawiało i straszyło konsekwencjami wielu badaczy, a dzisiaj przestała już kogokolwiek dziwić. Ale nie, to raczej kształtująca się postawa konsumencka, która wymusza zupełnie nowe podejście do sprzedaży i to na wielu płaszczyznach.
Z obserwacji rynku w ramach badań jakościowych ShoppingShow, które realizowane są w sposób ciągły od 2010 roku, wynika, że coraz bardziej zauważalne stały się pośpiech i zniecierpliwienie wśród konsumentów. Na pozór wydawać by się mogło, że to objaw konsumpcyjnego stylu życia, efekt tzw. makdonaldyzacji, o której jeszcze kilka lat temu rozprawiało i straszyło konsekwencjami wielu badaczy, a dzisiaj przestała już kogokolwiek dziwić. Ale nie, to raczej kształtująca się postawa konsumencka, która wymusza zupełnie nowe podejście do sprzedaży i to na wielu płaszczyznach.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę