Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

10 przykazań na niezapomniane doświadczenia zakupowe

Doświadczenie klienta, czyli po angielsku „customer experience”, to subiektywny sposób postrzegania interakcji pomiędzy nim, a dostawcą usługi bądź produktu. Na customer experience składają się trzy główne płaszczyzny: poznawcza (dotyczy cennika, dostępności produktu), behawioralna (reakcja na dane wydarzenie) oraz emocjonalna, będąca subiektywną oceną kontaktu z konsultantem czy wizytą w sklepie stacjonarnym. Suma tych składników i pozytywna ocena często decydują o wyborze danej marki i lojalności wobec niej.

10 przykazań na niezapomniane doświadczenia zakupowe

Doświadczenie klienta, czyli po angielsku „customer experience”, to subiektywny sposób postrzegania interakcji pomiędzy nim, a dostawcą usługi bądź produktu. Na customer experience składają się trzy główne płaszczyzny: poznawcza (dotyczy cennika, dostępności produktu), behawioralna (reakcja na dane wydarzenie) oraz emocjonalna, będąca subiektywną oceną kontaktu z konsultantem czy wizytą w sklepie stacjonarnym. Suma tych składników i pozytywna ocena często decydują o wyborze danej marki i lojalności wobec niej.
Doświadczenie klienta, czyli po angielsku „customer experience”, to subiektywny sposób postrzegania interakcji pomiędzy nim, a dostawcą usługi bądź produktu. Na customer experience składają się trzy główne płaszczyzny: poznawcza (dotyczy cennika, dostępności produktu), behawioralna (reakcja na dane wydarzenie) oraz emocjonalna, będąca subiektywną oceną kontaktu z konsultantem czy wizytą w sklepie stacjonarnym. Suma tych składników i pozytywna ocena często decydują o wyborze danej marki i lojalności wobec niej.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę