Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

10 przykazań skutecznego projektowania systemu identyfikacji wizualnej miast

Czy miasto może być marką? Oczywiście, że tak. Miasta rywalizują między sobą o zainteresowanie konsumentów – w tym przypadku turystów, inwestorów i w końcu samych mieszkańców. Analogicznie do produktów i usług, stają się przedmiotem reklamy. Wpisują się w tzw. „marketing miejsc”, czyli działania, zwiększające zainteresowanie miastem bądź regionem. Przekłada się to na rozwój gospodarczy i w efekcie polepsza życie mieszkańców.

10 przykazań skutecznego projektowania systemu identyfikacji wizualnej miast

Czy miasto może być marką? Oczywiście, że tak. Miasta rywalizują między sobą o zainteresowanie konsumentów – w tym przypadku turystów, inwestorów i w końcu samych mieszkańców. Analogicznie do produktów i usług, stają się przedmiotem reklamy. Wpisują się w tzw. „marketing miejsc”, czyli działania, zwiększające zainteresowanie miastem bądź regionem. Przekłada się to na rozwój gospodarczy i w efekcie polepsza życie mieszkańców.
Czy miasto może być marką? Oczywiście, że tak. Miasta rywalizują między sobą o zainteresowanie konsumentów – w tym przypadku turystów, inwestorów i w końcu samych mieszkańców. Analogicznie do produktów i usług, stają się przedmiotem reklamy. Wpisują się w tzw. „marketing miejsc”, czyli działania, zwiększające zainteresowanie miastem bądź regionem. Przekłada się to na rozwój gospodarczy i w efekcie polepsza życie mieszkańców.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę