Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Badania marketingowe Część 2. Jak pytać, by zawsze otrzymywać potrzebne informacje?

„Otoczenie marketingowe zmienia się coraz szybciej, w związku z czym potrzeba informacji o rynku dostarczanej w czasie realnym jest teraz większa niż kiedykolwiek. (…) Część firm opracowała systemy informacji marketingowej, które dostarczają kierownictwu natychmiastowych i niezwykle szczegółowych danych na temat pragnień, preferencji i zachowań klienta.*”

Badania marketingowe Część 2. Jak pytać, by zawsze otrzymywać potrzebne informacje?

„Otoczenie marketingowe zmienia się coraz szybciej, w związku z czym potrzeba informacji o rynku dostarczanej w czasie realnym jest teraz większa niż kiedykolwiek. (…) Część firm opracowała systemy informacji marketingowej, które dostarczają kierownictwu natychmiastowych i niezwykle szczegółowych danych na temat pragnień, preferencji i zachowań klienta.*”
„Otoczenie marketingowe zmienia się coraz szybciej, w związku z czym potrzeba informacji o rynku dostarczanej w czasie realnym jest teraz większa niż kiedykolwiek. (…) Część firm opracowała systemy informacji marketingowej, które dostarczają kierownictwu natychmiastowych i niezwykle szczegółowych danych na temat pragnień, preferencji i zachowań klienta.*”

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę