Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Badania marketingowe Część 2. Jak pytać, by zawsze otrzymywać potrzebne informacje?

„Otoczenie marketingowe zmienia się coraz szybciej, w związku z czym potrzeba informacji o rynku dostarczanej w czasie realnym jest teraz większa niż kiedykolwiek. (…) Część firm opracowała systemy informacji marketingowej, które dostarczają kierownictwu natychmiastowych i niezwykle szczegółowych danych na temat pragnień, preferencji i zachowań klienta.*”

Badania marketingowe Część 2. Jak pytać, by zawsze otrzymywać potrzebne informacje?

„Otoczenie marketingowe zmienia się coraz szybciej, w związku z czym potrzeba informacji o rynku dostarczanej w czasie realnym jest teraz większa niż kiedykolwiek. (…) Część firm opracowała systemy informacji marketingowej, które dostarczają kierownictwu natychmiastowych i niezwykle szczegółowych danych na temat pragnień, preferencji i zachowań klienta.*”
„Otoczenie marketingowe zmienia się coraz szybciej, w związku z czym potrzeba informacji o rynku dostarczanej w czasie realnym jest teraz większa niż kiedykolwiek. (…) Część firm opracowała systemy informacji marketingowej, które dostarczają kierownictwu natychmiastowych i niezwykle szczegółowych danych na temat pragnień, preferencji i zachowań klienta.*”

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę