Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Chatbot jako element Twojej komunikacji

O pierwszych chatbotach na Messengerze usłyszeliśmy w 2016. Do dziś pamiętam wideo pokazujące zakup produktu przy pomocy Messengera. Później zobaczyłem pierwszych wirtualnych asystentów, a później kolejnych. Ten segment zaczyna rozkwitać. A, jako że komunikacja w social media opiera się dziś na dialogu, to Messenger wydaje się idealnym miejscem. Zwłaszcza gdy się myśli o komunikacji, która buduje zaangażowanie. Zatem w jaki sposób połączyć te dwa światy?

Chatbot jako element Twojej komunikacji

O pierwszych chatbotach na Messengerze usłyszeliśmy w 2016. Do dziś pamiętam wideo pokazujące zakup produktu przy pomocy Messengera. Później zobaczyłem pierwszych wirtualnych asystentów, a później kolejnych. Ten segment zaczyna rozkwitać. A, jako że komunikacja w social media opiera się dziś na dialogu, to Messenger wydaje się idealnym miejscem. Zwłaszcza gdy się myśli o komunikacji, która buduje zaangażowanie. Zatem w jaki sposób połączyć te dwa światy?
O pierwszych chatbotach na Messengerze usłyszeliśmy w 2016. Do dziś pamiętam wideo pokazujące zakup produktu przy pomocy Messengera. Później zobaczyłem pierwszych wirtualnych asystentów, a później kolejnych. Ten segment zaczyna rozkwitać. A, jako że komunikacja w social media opiera się dziś na dialogu, to Messenger wydaje się idealnym miejscem. Zwłaszcza gdy się myśli o komunikacji, która buduje zaangażowanie. Zatem w jaki sposób połączyć te dwa światy?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę