40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Chatboty w dobie content marketingu

W dzisiejszych czasach sieć codziennie zalewana jest różnego rodzaju treściami. Za liczbą nowych artykułów, czy wpisów na blogach trudno nadążyć. Świadomość marek na tym polu wciąż wzrasta. Można to zaobserwować, chociażby po ilości firmowych blogów, gdzie pojawiają się coraz bardziej użyteczne treści. Z perspektywy czytelnika to dobrze, bo jest w czym wybierać. Z poziomu autora już nieco trudniej. Tworzona treść czy wpis konkuruje z wieloma podobnymi. Walka trwa o tego samego czytelnika. Marketerzy szukają więc nowych kanałów dystrybucji, aby dotrzeć do odbiorcy. Jednym z takich rozwiązań jest wykorzystanie chatbotów na Messengerze.

Chatboty w dobie content marketingu

W dzisiejszych czasach sieć codziennie zalewana jest różnego rodzaju treściami. Za liczbą nowych artykułów, czy wpisów na blogach trudno nadążyć. Świadomość marek na tym polu wciąż wzrasta. Można to zaobserwować, chociażby po ilości firmowych blogów, gdzie pojawiają się coraz bardziej użyteczne treści. Z perspektywy czytelnika to dobrze, bo jest w czym wybierać. Z poziomu autora już nieco trudniej. Tworzona treść czy wpis konkuruje z wieloma podobnymi. Walka trwa o tego samego czytelnika. Marketerzy szukają więc nowych kanałów dystrybucji, aby dotrzeć do odbiorcy. Jednym z takich rozwiązań jest wykorzystanie chatbotów na Messengerze.
W dzisiejszych czasach sieć codziennie zalewana jest różnego rodzaju treściami. Za liczbą nowych artykułów, czy wpisów na blogach trudno nadążyć. Świadomość marek na tym polu wciąż wzrasta. Można to zaobserwować, chociażby po ilości firmowych blogów, gdzie pojawiają się coraz bardziej użyteczne treści. Z perspektywy czytelnika to dobrze, bo jest w czym wybierać. Z poziomu autora już nieco trudniej. Tworzona treść czy wpis konkuruje z wieloma podobnymi. Walka trwa o tego samego czytelnika. Marketerzy szukają więc nowych kanałów dystrybucji, aby dotrzeć do odbiorcy. Jednym z takich rozwiązań jest wykorzystanie chatbotów na Messengerze.

Polecane prezentacje i narzędzia:

DMSales

DMSales to nowoczesna, intuicyjna platforma do realizacji kompleksowego sms i e-mail marketingu oraz pozyskiwania Klientów.

Zobacz prezentację

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę