Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Advertisement

Chatboty w dobie content marketingu

W dzisiejszych czasach sieć codziennie zalewana jest różnego rodzaju treściami. Za liczbą nowych artykułów, czy wpisów na blogach trudno nadążyć. Świadomość marek na tym polu wciąż wzrasta. Można to zaobserwować, chociażby po ilości firmowych blogów, gdzie pojawiają się coraz bardziej użyteczne treści. Z perspektywy czytelnika to dobrze, bo jest w czym wybierać. Z poziomu autora już nieco trudniej. Tworzona treść czy wpis konkuruje z wieloma podobnymi. Walka trwa o tego samego czytelnika. Marketerzy szukają więc nowych kanałów dystrybucji, aby dotrzeć do odbiorcy. Jednym z takich rozwiązań jest wykorzystanie chatbotów na Messengerze.

Chatboty w dobie content marketingu

W dzisiejszych czasach sieć codziennie zalewana jest różnego rodzaju treściami. Za liczbą nowych artykułów, czy wpisów na blogach trudno nadążyć. Świadomość marek na tym polu wciąż wzrasta. Można to zaobserwować, chociażby po ilości firmowych blogów, gdzie pojawiają się coraz bardziej użyteczne treści. Z perspektywy czytelnika to dobrze, bo jest w czym wybierać. Z poziomu autora już nieco trudniej. Tworzona treść czy wpis konkuruje z wieloma podobnymi. Walka trwa o tego samego czytelnika. Marketerzy szukają więc nowych kanałów dystrybucji, aby dotrzeć do odbiorcy. Jednym z takich rozwiązań jest wykorzystanie chatbotów na Messengerze.
W dzisiejszych czasach sieć codziennie zalewana jest różnego rodzaju treściami. Za liczbą nowych artykułów, czy wpisów na blogach trudno nadążyć. Świadomość marek na tym polu wciąż wzrasta. Można to zaobserwować, chociażby po ilości firmowych blogów, gdzie pojawiają się coraz bardziej użyteczne treści. Z perspektywy czytelnika to dobrze, bo jest w czym wybierać. Z poziomu autora już nieco trudniej. Tworzona treść czy wpis konkuruje z wieloma podobnymi. Walka trwa o tego samego czytelnika. Marketerzy szukają więc nowych kanałów dystrybucji, aby dotrzeć do odbiorcy. Jednym z takich rozwiązań jest wykorzystanie chatbotów na Messengerze.

Polecane prezentacje i narzędzia:

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

SARE

Wiemy jak ważna jest szybka, spersonalizowana i skuteczna komunikacja z klientem. Aby tego dokonać potrzebne jest profesjonalne narzędzie, które dzięki innowacyjnemu zarządzaniu jest w stanie podwyższyć wskaźniki konwersji nawet o 100%.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę