Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Jak czytać, by jak najwięcej zrozumieć i zapamiętać?

Żyjesz w czasach nadmiaru informacji i wiedzy. Każdego dnia dociera do Ciebie nawet kilkadziesiąt gigabajtów wiadomości: z internetu, telewizji, prasy, książek. Dużo, prawda? Z drugiej zaś strony kwalifikacje i kompetencje to główne czynniki wpływające na pozycję zawodową jednostki na rynku pracy oraz w społeczeństwie. Aby być konkurencyjnym, zapewne codziennie starasz się jak najwięcej dowiedzieć, jak najwięcej przeczytać. Działając w ten sposób - dużo przyswajasz, ale już mniej rozumiesz. A przecież, to rozumienie jest podstawą, na której opiera się wiedza i jej praktyczne zastosowanie. Nie ma zrozumienia bez wiedzy i nie ma wiedzy bez zrozumienia.

Jak czytać, by jak najwięcej zrozumieć i zapamiętać?

Żyjesz w czasach nadmiaru informacji i wiedzy. Każdego dnia dociera do Ciebie nawet kilkadziesiąt gigabajtów wiadomości: z internetu, telewizji, prasy, książek. Dużo, prawda? Z drugiej zaś strony kwalifikacje i kompetencje to główne czynniki wpływające na pozycję zawodową jednostki na rynku pracy oraz w społeczeństwie. Aby być konkurencyjnym, zapewne codziennie starasz się jak najwięcej dowiedzieć, jak najwięcej przeczytać. Działając w ten sposób - dużo przyswajasz, ale już mniej rozumiesz. A przecież, to rozumienie jest podstawą, na której opiera się wiedza i jej praktyczne zastosowanie. Nie ma zrozumienia bez wiedzy i nie ma wiedzy bez zrozumienia.
Żyjesz w czasach nadmiaru informacji i wiedzy. Każdego dnia dociera do Ciebie nawet kilkadziesiąt gigabajtów wiadomości: z internetu, telewizji, prasy, książek. Dużo, prawda? Z drugiej zaś strony kwalifikacje i kompetencje to główne czynniki wpływające na pozycję zawodową jednostki na rynku pracy oraz w społeczeństwie. Aby być konkurencyjnym, zapewne codziennie starasz się jak najwięcej dowiedzieć, jak najwięcej przeczytać. Działając w ten sposób - dużo przyswajasz, ale już mniej rozumiesz. A przecież, to rozumienie jest podstawą, na której opiera się wiedza i jej praktyczne zastosowanie. Nie ma zrozumienia bez wiedzy i nie ma wiedzy bez zrozumienia.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę