Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Jak czytać, by jak najwięcej zrozumieć i zapamiętać?

Żyjesz w czasach nadmiaru informacji i wiedzy. Każdego dnia dociera do Ciebie nawet kilkadziesiąt gigabajtów wiadomości: z internetu, telewizji, prasy, książek. Dużo, prawda? Z drugiej zaś strony kwalifikacje i kompetencje to główne czynniki wpływające na pozycję zawodową jednostki na rynku pracy oraz w społeczeństwie. Aby być konkurencyjnym, zapewne codziennie starasz się jak najwięcej dowiedzieć, jak najwięcej przeczytać. Działając w ten sposób - dużo przyswajasz, ale już mniej rozumiesz. A przecież, to rozumienie jest podstawą, na której opiera się wiedza i jej praktyczne zastosowanie. Nie ma zrozumienia bez wiedzy i nie ma wiedzy bez zrozumienia.

Jak czytać, by jak najwięcej zrozumieć i zapamiętać?

Żyjesz w czasach nadmiaru informacji i wiedzy. Każdego dnia dociera do Ciebie nawet kilkadziesiąt gigabajtów wiadomości: z internetu, telewizji, prasy, książek. Dużo, prawda? Z drugiej zaś strony kwalifikacje i kompetencje to główne czynniki wpływające na pozycję zawodową jednostki na rynku pracy oraz w społeczeństwie. Aby być konkurencyjnym, zapewne codziennie starasz się jak najwięcej dowiedzieć, jak najwięcej przeczytać. Działając w ten sposób - dużo przyswajasz, ale już mniej rozumiesz. A przecież, to rozumienie jest podstawą, na której opiera się wiedza i jej praktyczne zastosowanie. Nie ma zrozumienia bez wiedzy i nie ma wiedzy bez zrozumienia.
Żyjesz w czasach nadmiaru informacji i wiedzy. Każdego dnia dociera do Ciebie nawet kilkadziesiąt gigabajtów wiadomości: z internetu, telewizji, prasy, książek. Dużo, prawda? Z drugiej zaś strony kwalifikacje i kompetencje to główne czynniki wpływające na pozycję zawodową jednostki na rynku pracy oraz w społeczeństwie. Aby być konkurencyjnym, zapewne codziennie starasz się jak najwięcej dowiedzieć, jak najwięcej przeczytać. Działając w ten sposób - dużo przyswajasz, ale już mniej rozumiesz. A przecież, to rozumienie jest podstawą, na której opiera się wiedza i jej praktyczne zastosowanie. Nie ma zrozumienia bez wiedzy i nie ma wiedzy bez zrozumienia.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę