Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Internet Rzeczy w marketingu B2B

Wyobraź sobie, że każde urządzenie i rzecz, z której korzystasz potrafi komunikować się z innymi rzeczami czy urządzeniami tworząc niewyobrażalną sieć cyfrowych połączeń. Mogą to być skomplikowane roboty ale też elementy twojej odzieży. To jest właśnie Internet Rzeczy – świat, w którym urządzenia komunikują się ze sobą wytwarzając niespotykane dotąd ilości danych.

Internet Rzeczy w marketingu B2B

Wyobraź sobie, że każde urządzenie i rzecz, z której korzystasz potrafi komunikować się z innymi rzeczami czy urządzeniami tworząc niewyobrażalną sieć cyfrowych połączeń. Mogą to być skomplikowane roboty ale też elementy twojej odzieży. To jest właśnie Internet Rzeczy – świat, w którym urządzenia komunikują się ze sobą wytwarzając niespotykane dotąd ilości danych.
Wyobraź sobie, że każde urządzenie i rzecz, z której korzystasz potrafi komunikować się z innymi rzeczami czy urządzeniami tworząc niewyobrażalną sieć cyfrowych połączeń. Mogą to być skomplikowane roboty ale też elementy twojej odzieży. To jest właśnie Internet Rzeczy – świat, w którym urządzenia komunikują się ze sobą wytwarzając niespotykane dotąd ilości danych.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę