Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Marka w organizacjach B2B

Wielu zarządzających firmami B2B twierdzi, że zarządzanie marką (branding) to domena organizacji konsumenckich. Tymczasem według rankingu pośród 10 najcenniejszych marek świata znajdziemy Microsoft, IBM oraz GE, czyli organizacje B2B.

Marka w organizacjach B2B

Wielu zarządzających firmami B2B twierdzi, że zarządzanie marką (branding) to domena organizacji konsumenckich. Tymczasem według rankingu pośród 10 najcenniejszych marek świata znajdziemy Microsoft, IBM oraz GE, czyli organizacje B2B.
Wielu zarządzających firmami B2B twierdzi, że zarządzanie marką (branding) to domena organizacji konsumenckich. Tymczasem według rankingu pośród 10 najcenniejszych marek świata znajdziemy Microsoft, IBM oraz GE, czyli organizacje B2B.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę