40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 5. Treści wideo, za które subskrybent zostawi swój adres e-mailowy

Marketerzy coraz większą uwagę przykładają do wykorzystania treści wideo w swoim miksie marketingowym. Zazwyczaj działania te sprowadzają się do tworzenia mniej lub bardziej ciekawych materiałów filmowych, które następnie lądują na YouTubie. Później część z nich jest osadzana na stronach marketera i często na tym się kończy. Dzisiaj podzielę się z Tobą swoimi doświadczeniami – opiszę, jak wykorzystać te treści wideo w generowaniu leadów do Twojej bazy newsletterowej.

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 5. Treści wideo, za które subskrybent zostawi swój adres e-mailowy

Marketerzy coraz większą uwagę przykładają do wykorzystania treści wideo w swoim miksie marketingowym. Zazwyczaj działania te sprowadzają się do tworzenia mniej lub bardziej ciekawych materiałów filmowych, które następnie lądują na YouTubie. Później część z nich jest osadzana na stronach marketera i często na tym się kończy. Dzisiaj podzielę się z Tobą swoimi doświadczeniami – opiszę, jak wykorzystać te treści wideo w generowaniu leadów do Twojej bazy newsletterowej.
Marketerzy coraz większą uwagę przykładają do wykorzystania treści wideo w swoim miksie marketingowym. Zazwyczaj działania te sprowadzają się do tworzenia mniej lub bardziej ciekawych materiałów filmowych, które następnie lądują na YouTubie. Później część z nich jest osadzana na stronach marketera i często na tym się kończy. Dzisiaj podzielę się z Tobą swoimi doświadczeniami – opiszę, jak wykorzystać te treści wideo w generowaniu leadów do Twojej bazy newsletterowej.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę