Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 5. Treści wideo, za które subskrybent zostawi swój adres e-mailowy

Marketerzy coraz większą uwagę przykładają do wykorzystania treści wideo w swoim miksie marketingowym. Zazwyczaj działania te sprowadzają się do tworzenia mniej lub bardziej ciekawych materiałów filmowych, które następnie lądują na YouTubie. Później część z nich jest osadzana na stronach marketera i często na tym się kończy. Dzisiaj podzielę się z Tobą swoimi doświadczeniami – opiszę, jak wykorzystać te treści wideo w generowaniu leadów do Twojej bazy newsletterowej.

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 5. Treści wideo, za które subskrybent zostawi swój adres e-mailowy

Marketerzy coraz większą uwagę przykładają do wykorzystania treści wideo w swoim miksie marketingowym. Zazwyczaj działania te sprowadzają się do tworzenia mniej lub bardziej ciekawych materiałów filmowych, które następnie lądują na YouTubie. Później część z nich jest osadzana na stronach marketera i często na tym się kończy. Dzisiaj podzielę się z Tobą swoimi doświadczeniami – opiszę, jak wykorzystać te treści wideo w generowaniu leadów do Twojej bazy newsletterowej.
Marketerzy coraz większą uwagę przykładają do wykorzystania treści wideo w swoim miksie marketingowym. Zazwyczaj działania te sprowadzają się do tworzenia mniej lub bardziej ciekawych materiałów filmowych, które następnie lądują na YouTubie. Później część z nich jest osadzana na stronach marketera i często na tym się kończy. Dzisiaj podzielę się z Tobą swoimi doświadczeniami – opiszę, jak wykorzystać te treści wideo w generowaniu leadów do Twojej bazy newsletterowej.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę