Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile. Część 2.

E-mail to jedna z najbardziej bezpośrednich form dotarcia do odbiorcy z przekazem marketingowym. Od dawna wielu marketerów próbuje wykorzystać ten fakt, tworząc wysoce spersonalizowane treści, które mają jeszcze lepiej sprzedawać konkretne produkty. W dzisiejszym artykule pochylę się nad szeroko rozumianym tematem personalizacji – jak warto się nią posłużyć, a jak na pewno nie należy jej stosować?

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile. Część 2.

E-mail to jedna z najbardziej bezpośrednich form dotarcia do odbiorcy z przekazem marketingowym. Od dawna wielu marketerów próbuje wykorzystać ten fakt, tworząc wysoce spersonalizowane treści, które mają jeszcze lepiej sprzedawać konkretne produkty. W dzisiejszym artykule pochylę się nad szeroko rozumianym tematem personalizacji – jak warto się nią posłużyć, a jak na pewno nie należy jej stosować?
E-mail to jedna z najbardziej bezpośrednich form dotarcia do odbiorcy z przekazem marketingowym. Od dawna wielu marketerów próbuje wykorzystać ten fakt, tworząc wysoce spersonalizowane treści, które mają jeszcze lepiej sprzedawać konkretne produkty. W dzisiejszym artykule pochylę się nad szeroko rozumianym tematem personalizacji – jak warto się nią posłużyć, a jak na pewno nie należy jej stosować?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

SAREhub, platforma do marketing automation

SAREhub to narzędzie do marketing automation, które odzyskuje porzucone koszyki, generuje ruch na stronie i pomaga przekształcać anonimowego użytkownika w Klienta, co w konsekwencji przekłada się na wzrost sprzedaży i optymalizację kosztów prowadzenia kampanii.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę