Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Onboarding w praktyce Część 2. Opracowanie perswazyjnego e-maila powitalnego

Powitalny e-mail jest kluczowym elementem procesu rejestracji. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsza forma nawiązywania kontaktu z klientem, powinieneś zadbać o perswazyjną treść w swoim e-mailu. Wysłanie dobrze przygotowanej powitalnej wiadomości jest kluczem do tworzenia dalszej relacji podczas całego procesu rejestracji użytkownika, aż do momentu pełnego dostępu do aplikacji.

Onboarding w praktyce Część 2. Opracowanie perswazyjnego e-maila powitalnego

Powitalny e-mail jest kluczowym elementem procesu rejestracji. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsza forma nawiązywania kontaktu z klientem, powinieneś zadbać o perswazyjną treść w swoim e-mailu. Wysłanie dobrze przygotowanej powitalnej wiadomości jest kluczem do tworzenia dalszej relacji podczas całego procesu rejestracji użytkownika, aż do momentu pełnego dostępu do aplikacji.
Powitalny e-mail jest kluczowym elementem procesu rejestracji. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsza forma nawiązywania kontaktu z klientem, powinieneś zadbać o perswazyjną treść w swoim e-mailu. Wysłanie dobrze przygotowanej powitalnej wiadomości jest kluczem do tworzenia dalszej relacji podczas całego procesu rejestracji użytkownika, aż do momentu pełnego dostępu do aplikacji.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę