Już jest! Magazyn E-commerce w Praktyce

Prowadzisz sklep internetowy? Sprzedajesz w internecie? Zamów prenumeratę w promocyjnej cenie

Dowiedz się więcej

Onboarding w praktyce Część 2. Opracowanie perswazyjnego e-maila powitalnego

Powitalny e-mail jest kluczowym elementem procesu rejestracji. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsza forma nawiązywania kontaktu z klientem, powinieneś zadbać o perswazyjną treść w swoim e-mailu. Wysłanie dobrze przygotowanej powitalnej wiadomości jest kluczem do tworzenia dalszej relacji podczas całego procesu rejestracji użytkownika, aż do momentu pełnego dostępu do aplikacji.

Onboarding w praktyce Część 2. Opracowanie perswazyjnego e-maila powitalnego

Powitalny e-mail jest kluczowym elementem procesu rejestracji. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsza forma nawiązywania kontaktu z klientem, powinieneś zadbać o perswazyjną treść w swoim e-mailu. Wysłanie dobrze przygotowanej powitalnej wiadomości jest kluczem do tworzenia dalszej relacji podczas całego procesu rejestracji użytkownika, aż do momentu pełnego dostępu do aplikacji.
Powitalny e-mail jest kluczowym elementem procesu rejestracji. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsza forma nawiązywania kontaktu z klientem, powinieneś zadbać o perswazyjną treść w swoim e-mailu. Wysłanie dobrze przygotowanej powitalnej wiadomości jest kluczem do tworzenia dalszej relacji podczas całego procesu rejestracji użytkownika, aż do momentu pełnego dostępu do aplikacji.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę