Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Onboarding w praktyce Część 2. Opracowanie perswazyjnego e-maila powitalnego

Powitalny e-mail jest kluczowym elementem procesu rejestracji. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsza forma nawiązywania kontaktu z klientem, powinieneś zadbać o perswazyjną treść w swoim e-mailu. Wysłanie dobrze przygotowanej powitalnej wiadomości jest kluczem do tworzenia dalszej relacji podczas całego procesu rejestracji użytkownika, aż do momentu pełnego dostępu do aplikacji.

Onboarding w praktyce Część 2. Opracowanie perswazyjnego e-maila powitalnego

Powitalny e-mail jest kluczowym elementem procesu rejestracji. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsza forma nawiązywania kontaktu z klientem, powinieneś zadbać o perswazyjną treść w swoim e-mailu. Wysłanie dobrze przygotowanej powitalnej wiadomości jest kluczem do tworzenia dalszej relacji podczas całego procesu rejestracji użytkownika, aż do momentu pełnego dostępu do aplikacji.
Powitalny e-mail jest kluczowym elementem procesu rejestracji. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsza forma nawiązywania kontaktu z klientem, powinieneś zadbać o perswazyjną treść w swoim e-mailu. Wysłanie dobrze przygotowanej powitalnej wiadomości jest kluczem do tworzenia dalszej relacji podczas całego procesu rejestracji użytkownika, aż do momentu pełnego dostępu do aplikacji.

Polecane prezentacje i narzędzia:

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę