Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Personal branding od podstaw Część 1. Czym jest personal branding?

Marka to Ty. Jest nią każdy z nas. Nie ma złej czy dobrej marki. Może być marka słaba i silna. Taka, która wywiera wpływ na innych, inspiruje, motywuje, i taka, którą wszyscy omijają szerokim łukiem. Czym jest zatem marka osobista?

Personal branding od podstaw Część 1. Czym jest personal branding?

Marka to Ty. Jest nią każdy z nas. Nie ma złej czy dobrej marki. Może być marka słaba i silna. Taka, która wywiera wpływ na innych, inspiruje, motywuje, i taka, którą wszyscy omijają szerokim łukiem. Czym jest zatem marka osobista?
Marka to Ty. Jest nią każdy z nas. Nie ma złej czy dobrej marki. Może być marka słaba i silna. Taka, która wywiera wpływ na innych, inspiruje, motywuje, i taka, którą wszyscy omijają szerokim łukiem. Czym jest zatem marka osobista?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę