Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1. Jak wykorzystać Google Analytics do zautomatyzowania e-mail marketingu?

Dziś chciałbym rozpocząć nową serię moich artykułów w „Marketerze+”, tym razem poświęconą wykorzystaniu danych, jakie my – marketerzy – zbieramy o naszych potencjalnych i obecnych klientach, oraz temu, jak dzięki nim możemy jeszcze lepiej prowadzić komunikację marketingową. Kiedy na moich prelekcjach pytam, jak wiele osób używa systemu Google Analytics do mierzenia zachowania użytkowników odwiedzających daną stronę internetową, zazwyczaj zdecydowana większość sali podnosi rękę do góry. Myślę, że podobnie byłoby, gdybym zapytał o to Ciebie.

Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1. Jak wykorzystać Google Analytics do zautomatyzowania e-mail marketingu?

Dziś chciałbym rozpocząć nową serię moich artykułów w „Marketerze+”, tym razem poświęconą wykorzystaniu danych, jakie my – marketerzy – zbieramy o naszych potencjalnych i obecnych klientach, oraz temu, jak dzięki nim możemy jeszcze lepiej prowadzić komunikację marketingową. Kiedy na moich prelekcjach pytam, jak wiele osób używa systemu Google Analytics do mierzenia zachowania użytkowników odwiedzających daną stronę internetową, zazwyczaj zdecydowana większość sali podnosi rękę do góry. Myślę, że podobnie byłoby, gdybym zapytał o to Ciebie.
Dziś chciałbym rozpocząć nową serię moich artykułów w „Marketerze+”, tym razem poświęconą wykorzystaniu danych, jakie my – marketerzy – zbieramy o naszych potencjalnych i obecnych klientach, oraz temu, jak dzięki nim możemy jeszcze lepiej prowadzić komunikację marketingową. Kiedy na moich prelekcjach pytam, jak wiele osób używa systemu Google Analytics do mierzenia zachowania użytkowników odwiedzających daną stronę internetową, zazwyczaj zdecydowana większość sali podnosi rękę do góry. Myślę, że podobnie byłoby, gdybym zapytał o to Ciebie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę