Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

ROMI – Zwrot z inwestycji w marketing

W wielu organizacjach B2B ciągle pokutuje przekonanie, że marketing to koszt, który firma ponosi bez większej nadziei na mierzalne efekty. Skutkiem tego jest brak skutecznych działań marketingowych i stosowanie tradycyjnych, kosztownych metod pozyskiwania sprzedaży. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się jak mierzyć zwrot z inwestycji marketingowych, bo marketing to inwestycja, która ma przynieść konkretne rezultaty. Omówimy najważniejsze zasady wyliczania ROMI oraz narzędzia, które są do tego potrzebne.

ROMI – Zwrot z inwestycji w marketing

W wielu organizacjach B2B ciągle pokutuje przekonanie, że marketing to koszt, który firma ponosi bez większej nadziei na mierzalne efekty. Skutkiem tego jest brak skutecznych działań marketingowych i stosowanie tradycyjnych, kosztownych metod pozyskiwania sprzedaży. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się jak mierzyć zwrot z inwestycji marketingowych, bo marketing to inwestycja, która ma przynieść konkretne rezultaty. Omówimy najważniejsze zasady wyliczania ROMI oraz narzędzia, które są do tego potrzebne.
W wielu organizacjach B2B ciągle pokutuje przekonanie, że marketing to koszt, który firma ponosi bez większej nadziei na mierzalne efekty. Skutkiem tego jest brak skutecznych działań marketingowych i stosowanie tradycyjnych, kosztownych metod pozyskiwania sprzedaży. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się jak mierzyć zwrot z inwestycji marketingowych, bo marketing to inwestycja, która ma przynieść konkretne rezultaty. Omówimy najważniejsze zasady wyliczania ROMI oraz narzędzia, które są do tego potrzebne.

Polecane prezentacje i narzędzia:

SARE

Wiemy jak ważna jest szybka, spersonalizowana i skuteczna komunikacja z klientem. Aby tego dokonać potrzebne jest profesjonalne narzędzie, które dzięki innowacyjnemu zarządzaniu jest w stanie podwyższyć wskaźniki konwersji nawet o 100%.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę