Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Świadomy senior – jak marki powinny komunikować się z konsumentem 55+? Część III

Seniorzy jako grupa konsumentów charakteryzuje się specyficznymi oczekiwaniami względem przekazów marketingowych. Tworzone przez marketerów kreacje i komunikaty wymagają zatem dostosowania do potrzeb osób starszych. Warto pamiętać zatem o kilku podstawowych zasadach i wskazówkach, których zastosowanie ułatwi dotarcie do przedstawicieli srebrnej generacji.

Świadomy senior – jak marki powinny komunikować się z konsumentem 55+? Część III

Seniorzy jako grupa konsumentów charakteryzuje się specyficznymi oczekiwaniami względem przekazów marketingowych. Tworzone przez marketerów kreacje i komunikaty wymagają zatem dostosowania do potrzeb osób starszych. Warto pamiętać zatem o kilku podstawowych zasadach i wskazówkach, których zastosowanie ułatwi dotarcie do przedstawicieli srebrnej generacji.
Seniorzy jako grupa konsumentów charakteryzuje się specyficznymi oczekiwaniami względem przekazów marketingowych. Tworzone przez marketerów kreacje i komunikaty wymagają zatem dostosowania do potrzeb osób starszych. Warto pamiętać zatem o kilku podstawowych zasadach i wskazówkach, których zastosowanie ułatwi dotarcie do przedstawicieli srebrnej generacji.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Loyalty Club – aplikacje lojalnościowe

Opracowane przez nas rozwiązanie umożliwia budowanie najtańszych w Polsce mobilnych aplikacji lojalnościowych oraz dowolne wprowadzanie zmian. Jest to możliwe dzięki innowacyjnemu systemowi, który przypomina popularne CMS-y do zarządzania stronami internetowymi. Nasze rozwiązanie to mobilna aplikacja lojalnościowa do zbierania punktów za wydane pieniądze. Działamy w modelu abonamentowym, który zapewnia dostęp do najwyższej jakości usług.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę