Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Trigger based marketing

Czy ciągle planujesz swoje kampanie i akcje marketingowe z kalendarzem określając dokładnie start i koniec każdej z nich? Jeżeli tak jest - poznaj nowego gracza w świecie cyfrowego marketingu - pojęcie Trigger Based Marketing, które zmienia reguły gry, bo to już nie Ty, ale klient zdecyduje o starcie i zakończeniu Twojej kampanii.

Trigger based marketing

Czy ciągle planujesz swoje kampanie i akcje marketingowe z kalendarzem określając dokładnie start i koniec każdej z nich? Jeżeli tak jest - poznaj nowego gracza w świecie cyfrowego marketingu - pojęcie Trigger Based Marketing, które zmienia reguły gry, bo to już nie Ty, ale klient zdecyduje o starcie i zakończeniu Twojej kampanii.
Czy ciągle planujesz swoje kampanie i akcje marketingowe z kalendarzem określając dokładnie start i koniec każdej z nich? Jeżeli tak jest - poznaj nowego gracza w świecie cyfrowego marketingu - pojęcie Trigger Based Marketing, które zmienia reguły gry, bo to już nie Ty, ale klient zdecyduje o starcie i zakończeniu Twojej kampanii.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę