Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Tworzenie marki doskonałej Część 7. Oczy – by widzieć, uszy – by słyszeć

David Ogilvy, guru marketingu, powiedział kiedyś: „Nie przestawaj poszukiwać, a Twoje reklamy nie przestaną się doskonalić”. Te słowa
z powodzeniem można odnieść także do brandingu. Jeśli marka stosuje wciąż te same metody budowania świadomości marki, to w najlepszym razie otrzymuje wciąż te same rezultaty. Jedyną szansą na rozwój jest ciągłe doskonalenie aktualnych rozwiązań, bo czas jest dla marek bardzo surowym sędzią. To, czym urzekały wczoraj, dziś może być już uznane za nietrafione i niewystarczające do utrzymania swojej pozycji. Kluczem do sukcesu jest ciągłe badanie sytuacji na wielu poziomach i błyskawiczna reakcja.

Tworzenie marki doskonałej Część 7. Oczy – by widzieć, uszy – by słyszeć

David Ogilvy, guru marketingu, powiedział kiedyś: „Nie przestawaj poszukiwać, a Twoje reklamy nie przestaną się doskonalić”. Te słowa
z powodzeniem można odnieść także do brandingu. Jeśli marka stosuje wciąż te same metody budowania świadomości marki, to w najlepszym razie otrzymuje wciąż te same rezultaty. Jedyną szansą na rozwój jest ciągłe doskonalenie aktualnych rozwiązań, bo czas jest dla marek bardzo surowym sędzią. To, czym urzekały wczoraj, dziś może być już uznane za nietrafione i niewystarczające do utrzymania swojej pozycji. Kluczem do sukcesu jest ciągłe badanie sytuacji na wielu poziomach i błyskawiczna reakcja.
David Ogilvy, guru marketingu, powiedział kiedyś: „Nie przestawaj poszukiwać, a Twoje reklamy nie przestaną się doskonalić”. Te słowa
z powodzeniem można odnieść także do brandingu. Jeśli marka stosuje wciąż te same metody budowania świadomości marki, to w najlepszym razie otrzymuje wciąż te same rezultaty. Jedyną szansą na rozwój jest ciągłe doskonalenie aktualnych rozwiązań, bo czas jest dla marek bardzo surowym sędzią. To, czym urzekały wczoraj, dziś może być już uznane za nietrafione i niewystarczające do utrzymania swojej pozycji. Kluczem do sukcesu jest ciągłe badanie sytuacji na wielu poziomach i błyskawiczna reakcja.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę