Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Webinarium – czyli jak skutecznie dzielić się wiedzą i pozyskiwać klientów na odległość

Dzielenie się wiedzą to najskuteczniejsza metoda pozyskiwania klientów B2B i budowania silnej marki w tym środowisku. Jeżeli chcesz dzielić się wiedzą w sposób efektywny - wypróbuj webinaria. Dziś w ABC Marketingu B2B dowiesz się dlaczego webinary są skuteczne, jak prowadzić je efektywnie oraz jakich błędów unikać aby „wycisnąć” z tej metody jak najwięcej korzyści.

Webinarium – czyli jak skutecznie dzielić się wiedzą i pozyskiwać klientów na odległość

Dzielenie się wiedzą to najskuteczniejsza metoda pozyskiwania klientów B2B i budowania silnej marki w tym środowisku. Jeżeli chcesz dzielić się wiedzą w sposób efektywny - wypróbuj webinaria. Dziś w ABC Marketingu B2B dowiesz się dlaczego webinary są skuteczne, jak prowadzić je efektywnie oraz jakich błędów unikać aby „wycisnąć” z tej metody jak najwięcej korzyści.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.