Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Advertisement

Zarządzanie zespołem marketingu B2B

Ostatnie hasło w ABC Marketingu B2B jest skierowane do osób, które nie są marketerami, a zamierzają lub już zarządzają zespołami marketingu biznesowego. Ponieważ Marketerplus.pl czyta wielu marketerów, mam do Was prośbę - przeczytajcie, wydrukujcie i przekażcie swojemu szefowi. Po przeczytaniu z pewnością doceni on Waszą ciężką pracę i uświadomi sobie, że powinien o Was dbać tak samo jak o swoich najlepszych sprzedawców. Oto garść porad dla szefów firm o tym, jak tworzyć i rozwijać nowoczesny dział marketingu B2B.

Zarządzanie zespołem marketingu B2B

Ostatnie hasło w ABC Marketingu B2B jest skierowane do osób, które nie są marketerami, a zamierzają lub już zarządzają zespołami marketingu biznesowego. Ponieważ Marketerplus.pl czyta wielu marketerów, mam do Was prośbę - przeczytajcie, wydrukujcie i przekażcie swojemu szefowi. Po przeczytaniu z pewnością doceni on Waszą ciężką pracę i uświadomi sobie, że powinien o Was dbać tak samo jak o swoich najlepszych sprzedawców. Oto garść porad dla szefów firm o tym, jak tworzyć i rozwijać nowoczesny dział marketingu B2B.
Ostatnie hasło w ABC Marketingu B2B jest skierowane do osób, które nie są marketerami, a zamierzają lub już zarządzają zespołami marketingu biznesowego. Ponieważ Marketerplus.pl czyta wielu marketerów, mam do Was prośbę - przeczytajcie, wydrukujcie i przekażcie swojemu szefowi. Po przeczytaniu z pewnością doceni on Waszą ciężką pracę i uświadomi sobie, że powinien o Was dbać tak samo jak o swoich najlepszych sprzedawców. Oto garść porad dla szefów firm o tym, jak tworzyć i rozwijać nowoczesny dział marketingu B2B.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę