Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Zarządzanie zespołem marketingu B2B

Ostatnie hasło w ABC Marketingu B2B jest skierowane do osób, które nie są marketerami, a zamierzają lub już zarządzają zespołami marketingu biznesowego. Ponieważ Marketerplus.pl czyta wielu marketerów, mam do Was prośbę - przeczytajcie, wydrukujcie i przekażcie swojemu szefowi. Po przeczytaniu z pewnością doceni on Waszą ciężką pracę i uświadomi sobie, że powinien o Was dbać tak samo jak o swoich najlepszych sprzedawców. Oto garść porad dla szefów firm o tym, jak tworzyć i rozwijać nowoczesny dział marketingu B2B.

Zarządzanie zespołem marketingu B2B

Ostatnie hasło w ABC Marketingu B2B jest skierowane do osób, które nie są marketerami, a zamierzają lub już zarządzają zespołami marketingu biznesowego. Ponieważ Marketerplus.pl czyta wielu marketerów, mam do Was prośbę - przeczytajcie, wydrukujcie i przekażcie swojemu szefowi. Po przeczytaniu z pewnością doceni on Waszą ciężką pracę i uświadomi sobie, że powinien o Was dbać tak samo jak o swoich najlepszych sprzedawców. Oto garść porad dla szefów firm o tym, jak tworzyć i rozwijać nowoczesny dział marketingu B2B.
Ostatnie hasło w ABC Marketingu B2B jest skierowane do osób, które nie są marketerami, a zamierzają lub już zarządzają zespołami marketingu biznesowego. Ponieważ Marketerplus.pl czyta wielu marketerów, mam do Was prośbę - przeczytajcie, wydrukujcie i przekażcie swojemu szefowi. Po przeczytaniu z pewnością doceni on Waszą ciężką pracę i uświadomi sobie, że powinien o Was dbać tak samo jak o swoich najlepszych sprzedawców. Oto garść porad dla szefów firm o tym, jak tworzyć i rozwijać nowoczesny dział marketingu B2B.

Polecane prezentacje i narzędzia:

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę