Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

[Dodatek specjalny] Content marketing – Jak budować własne media?

Współczesny rynek jest bardzo konkurencyjny. Twój biznes musi mierzyć się z wieloma problemami: brakiem klientów, wysokimi kosztami promocji i marketingu, trudnym dotarciem z informacją o produkcie do konsumenta. Na dodatek on sam jest coraz bardziej świadomy swoich wyborów konsumenckich, więc przekonanie go do zakupu wymaga większego wysiłku niż jeszcze kilka lat temu.

[Dodatek specjalny] Content marketing – Jak budować własne media?

Współczesny rynek jest bardzo konkurencyjny. Twój biznes musi mierzyć się z wieloma problemami: brakiem klientów, wysokimi kosztami promocji i marketingu, trudnym dotarciem z informacją o produkcie do konsumenta. Na dodatek on sam jest coraz bardziej świadomy swoich wyborów konsumenckich, więc przekonanie go do zakupu wymaga większego wysiłku niż jeszcze kilka lat temu.
Współczesny rynek jest bardzo konkurencyjny. Twój biznes musi mierzyć się z wieloma problemami: brakiem klientów, wysokimi kosztami promocji i marketingu, trudnym dotarciem z informacją o produkcie do konsumenta. Na dodatek on sam jest coraz bardziej świadomy swoich wyborów konsumenckich, więc przekonanie go do zakupu wymaga większego wysiłku niż jeszcze kilka lat temu.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę