Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

[Dodatek specjalny] Upominki i gadżety biznesowe

Koniec roku jest czasem niezwykle silnie związanym z emocjami. Przedświąteczna gorączka przygotowań dotyka każdego. Niezależnie od tego czy prezenty kochamy, czy nienawidzimy, nie sposób nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że upominki zaczęły odgrywać ważną rolę w działaniach każdego marketera.

[Dodatek specjalny] Upominki i gadżety biznesowe

Koniec roku jest czasem niezwykle silnie związanym z emocjami. Przedświąteczna gorączka przygotowań dotyka każdego. Niezależnie od tego czy prezenty kochamy, czy nienawidzimy, nie sposób nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że upominki zaczęły odgrywać ważną rolę w działaniach każdego marketera.

przyciskdodatekpobierz

Rytuał wzajemnego obdarowywania się prezentami towarzyszy ludzkości od dawna. Stąd też wydawać by się mogło, że wymiana upominków powinna być dla nas czynnością naturalną. Pomyli się jednak ten, kto będzie sądził, że interakcja tego rodzaju nie podlega żadnym regułom.

Prezenty, przenikając ze sfery świątecznej do życia codziennego, są ważnym elementem stosunków międzyludzkich. Zarówno w kontaktach osobistych, jak i biznesowych powinniśmy pamiętać, że nawet mały upominek może stać się bazą, na której będziemy mogli budować przyszłe, owocne relacje.

Drodzy marketerzy, przedstawiamy Wam dodatek specjalny, w którym podpowiadamy jak nie popełnić niewybaczalnego faux pas wręczając lub odbierając podarunek, wyjaśniamy dlaczego warto inwestować w upominki firmowe oraz jakie biznesowe korzyści płyną z dawania prezentów. Chcemy Wam również zaproponować ciekawe pomysły na prezent biznesowy, które być może niejednemu z Was pomogą w wyborze upominku dla ważnego partnera biznesowego, pracownika czy nawet bliskiej osoby.

Zapraszamy do lektury!

W dodatku:

  1. Upominki biznesowe – zaskakująca moc małych prezentów
  2. Czekolada jako idealny upominek biznesowy
  3. Prezentacje produktów

przyciskdodatekpobierz

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 3/2014

Kup ten numer

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę