Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

E-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”. Pobierz już dziś!

Walczysz o uwagę, zaufanie i lojalność klientów? Sprawdź, jak robić to skutecznie! Pobierz bezpłatny e-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”!

E-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”. Pobierz już dziś!

Walczysz o uwagę, zaufanie i lojalność klientów? Sprawdź, jak robić to skutecznie! Pobierz bezpłatny e-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”!

Jak wzbudzić lojalność w klientach? To pytanie z pewnością zadaje sobie niejeden marketer. Znalezienie na nie odpowiedzi w dzisiejszych czasach nie jest zadaniem łatwym. W końcu każdego dnia konsumenci mają do dyspozycji niezliczoną ilość podobnych ofert, możliwość porównania cen czy też okazję do skorzystania z licznych promocji. Mało tego, większość z nich bierze udział w programach lojalnościowych, często firm konkurujących z Twoją. Dlatego też o lojalność trzeba zadbać na znacznie wyższym poziomie, odwołując się do głębszych potrzeb odbiorców i korzystając z najnowocześniejszych możliwości, jakie oferuje rynek.

E-book przygotowany przez redakcję „Marketera+” i „Nowej Sprzedaży” to praktyczny przewodnik, który pomoże każdemu marketerowi lepiej zrozumieć mechanizmy zdobywania długotrwałego zaufania, lojalności i wiarygodności w biznesie oraz poznać najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania na rynku programów lojalnościowych.

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Dzięki e-bookowi dowiesz się m.in.:

  • jak zwiększyć zaangażowanie uczestników programów lojalnościowych dzięki grywalizacji,
  • w jaki sposób przemyślana i właściwa komunikacja pozwala budować pozytywne relacje z uczestnikami programów lojalnościowych,
  • co wpływa na skuteczność programów lojalnościowych i jak mierzyć ich efektywność,
  • jak budować zaufanie i jak przekłada się ono na lojalność oraz wiarygodność Twojej marki,
  • czy programy lojalnościowe mogą wpłynąć na pozytywny wizerunek Twojej firmy wśród pracowników,
  • dlaczego zaangażowanie się opłaca,
  • jakie cechy powinien mieć efektywny program lojalnościowy kierowany do pracowników,
  • dlaczego warto wprowadzić kartę przedpłaconą do katalogu nagród,
  • jakie są najpopularniejsze nagrody w programach lojalnościowych,
  • czym jest teoria wymiany i jak wpływa ona na budowanie zaufania i lojalności,
  • z czego może wynikać nieskuteczność prowadzonego programu lojalnościowego.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę