Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Od Picassa do Starbucksa – produkty Moleskine

Niewiele marek może się pochwalić niezwykłą historią, sięgającą czasów van Gogha, Picassa czy Hemingwaya. Do takich bez wątpienia należy Moleskine. Wielcy artyści od lat wykorzystywali legendarne notatniki do tworzenia dzieł sztuki, a obecnie najbardziej znane marki na świecie używają ich do wzmocnienia swojego wizerunku.

Od Picassa do Starbucksa – produkty Moleskine

Niewiele marek może się pochwalić niezwykłą historią, sięgającą czasów van Gogha, Picassa czy Hemingwaya. Do takich bez wątpienia należy Moleskine. Wielcy artyści od lat wykorzystywali legendarne notatniki do tworzenia dzieł sztuki, a obecnie najbardziej znane marki na świecie używają ich do wzmocnienia swojego wizerunku.

Co sprawia, że fenomen Moleskine nieustannie rośnie? Przekonująca historia, zestaw wartości, wspieranie młodych artystów, obecność na wydarzeniach kulturalnych, na planach filmowych i w rękach znanych osobistości oraz wysoka jakość produktów.

Potencjał Moleskine – jako marki pożądanej przez miliony ludzi na całym świecie – jest także z powodzeniem wykorzystywany przez firmy do wzmacniania swojego wizerunku w oczach klientów.

Notatniki czy kalendarze Moleskine, wręczane jako upominki, stanowią szczególną wartość dla obdarowywanych. Sprawiają, że każdy event jest niezapomniany, wspierają działania PR, zbliżają do siebie partnerów biznesowych – to tylko niektóre z powodów, dla których firmy tworzą swoje własne dzieła sztuki z Moleskine.

Starbucks, Nike, Kenzo, Nikon i wiele innych

Setki największych firm na całym świecie wybrały Moleskine jako partnera do tworzenia unikatowych upominków. Nike, Audi, Nikon, Kenzo, Nespresso i LinkedIn już czerpią korzyści ze współpracy z Moleskine.

Produkty Moleskin dla Starbucks Korea

Znana, ekskluzywna, włoska marka Emilio Pucci stworzyła aż 16 luksusowych projektów notatników Moleskine, wykonanych z jej oryginalnych materiałów, które pozostały po uszyciu kolekcji. W ten sposób powstał produkt premium. Stworzenie z tych niewykorzystanych skrawków okładek notesów nadało im nowe życie i pozwoliło na ponowne trafienie do świata mody.

Pierwszy wyjątkowy notatnik Moleskine dla Starbucksa został stworzony w Korei w 2014 r. według indywidualnego projektu i wyprodukowany w liczbie 1 mln egzemplarzy. Notatnik wykorzystano jako upominek dla lojalnych klientów oraz produkt do odsprzedaży.

Współpraca tych dwóch marek jest co roku ponawiana i owocuje nowymi projektami notatników w różnych krajach.

Produkty Moleskine dla Twojej firmy

W jaki sposób można przeobrazić produkty Moleskine w skuteczne narzędzie marketingowe? Wystarczy wybrać produkt i dodać do niego swoje logo lub przesłanie reklamowe, czy też wykorzystać jeszcze większe możliwości personalizacji i stworzyć własny projekt notatnika.

Produkty reklamowe Moleskine do personalizacji są dostępne w agencjach reklamowych. Więcej informacji na stronie
www.voyager-katalog.pl.


Tekst pochodzi z dodatku „Gadżety reklamowe i upominki biznesowe. Inspiracje 2019”, który ukazał się w wydaniu wrzesień – październik 2019 Marketera+.

 

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę