Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Influencer marketing z głową czy zasięgiem?

„– Co teraz robisz, Gruszka?”. „– W sumie to nic…”. „– A, czyli jesteś bezrobotnym influencerem” – takie dialogi prowadzę ostatnio dosyć regularnie. Oznacza to tylko, że influencerem może być w zasadzie każdy. Pytanie tylko, z czego wynika Twój „influence” i co tak naprawdę daje marce. Moje doświadczenia są w tym zakresie różne, ale łączy je jedno, często bardzo zgubne pojęcie… „Zasięg”!

Influencer marketing z głową czy zasięgiem?

„– Co teraz robisz, Gruszka?”. „– W sumie to nic…”. „– A, czyli jesteś bezrobotnym influencerem” – takie dialogi prowadzę ostatnio dosyć regularnie. Oznacza to tylko, że influencerem może być w zasadzie każdy. Pytanie tylko, z czego wynika Twój „influence” i co tak naprawdę daje marce. Moje doświadczenia są w tym zakresie różne, ale łączy je jedno, często bardzo zgubne pojęcie… „Zasięg”!
„– Co teraz robisz, Gruszka?”. „– W sumie to nic…”. „– A, czyli jesteś bezrobotnym influencerem” – takie dialogi prowadzę ostatnio dosyć regularnie. Oznacza to tylko, że influencerem może być w zasadzie każdy. Pytanie tylko, z czego wynika Twój „influence” i co tak naprawdę daje marce. Moje doświadczenia są w tym zakresie różne, ale łączy je jedno, często bardzo zgubne pojęcie… „Zasięg”!

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę